Etsimme nyt asiakaspalvelutiimiimme Sörnäisiin kielitaitoista ja asiakaspalveluhenkistä ohjelmistoasiantuntijaa – kenties juuri sinua? Ohjelmistoasiantuntijana toimit asiakasrajapinnassa varmistaen, että ohjelmistojemme käyttö on asiakkaille mahdollisimman sujuvaa. Ensisijainen tehtäväsi on ottaa vastaan asiakkaiden tukipyyntöjä puhelimitse ja meilitse, sekä ratkoa yhteistyössä tiimin kanssa mm. CSI-ohjelmistojen käyttöön, tietokantoihin, Windows-pohjaiseen järjestelmäympäristöön ja integraatioihin liittyviä pulmia, jotka usein vaativat sekä teknistä ymmärrystä että CSI-ohjelmiston osaamista. Tuemme asiakkaitamme myös M-Files-dokumentinhallintajärjestelmän käytössä.
Käytettyihin ohjelmistoihin saat tarvittavan perehdytyksen osaavalta tiimiltämme. Avainasemassa tehtävässä onnistumiselle ovat tekninen osaamisesi ja omaksumisvalmiutesi sekä kykysi hahmottaa ja ratkaista ongelmia. Tehtävässä korostuvat myös hyvät vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot englanniksi ja molemmilla kotimaisilla kielillä, samoin sitkeys saattaa loppuun vastuullasi olevat asiat. CSI on erinomainen paikka oppia uutta, joten toivomme sinulta omatoimisuutta, uteliaisuutta ja halua kehittää itseäsi ohjelmistojemme ja asianajotoimialan asiantuntijana. Osaamistasi kartutat sekä vaihtelevien työtehtävien että työsi kannalta olennaisten sertifiointien kautta.
Viihdyt meillä, jos arvostat ammattimaisesti toimivaa, mutta rentoa ja yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöä. Asiantuntijoitamme yhdistää into turhien rutiinien eliminointiin ja lisäarvon tuottamiseen asiakkaille. Lisää meistä voit lukea täältä: http://www.csihelsinki.fi/csi-helsinki/tiimi.
Odotamme sinulta:
Tehtävän kannalta relevanttia, esim. tietoteknistä opintotaustaa tai kokemusta
Kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja palveluhenkisyyttä
Omatoimista asennetta ja kiinnostusta ongelmien ratkomiseen
Hyviä kommunikaatiotaitoja suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi
Katsomme eduksi, mutta emme edellytä:
Koodinlukutaidon tai kokemuksen selainpohjaisten sovellusten kehityksestä
Kokemuksen dokumentinhallintajärjestelmistä (esim. SharePoint, M-Files)
Osaamisen palvelinympäristöstä, tietokannoista, Azuresta, integraatioista ja ohjelmistojen asennuksesta
Miksi liittyisit CSI-tiimiin?
Et jää koskaan työssäsi yksin: CSI:n kulttuuri perustuu vahvasti tiimityölle, joten työtäsi tukevat niin viisihenkinen asiakaspalvelun ydintiimi kuin konsultti- ja tuotekehitystiimitkin
Kollegasi ovat mahtavia työhönsä sitoutuneita ja monitaitoisia tyyppejä
Pienehkön yrityksemme ilmapiiri on rento, luottamukseen perustuva ja oma-aloitteisuuteen kannustava
Työtehtäväsi ovat vaihtelevia ja haastavia, ja tehtävä mahdollistaa kasvamisen ohjelmistokonsultin tehtävään
Tarjoamme myös hyvät edut: kilpailukykyisen palkkauksen, erinomaiset vakuutukset ja terveyspalvelut, lounas-, virike-, hieronta- ja työsuhdepyöräedun sekä mahdollisuuden etätyön tekemiseen.
Oletko etsimämme ohjelmistoasiantuntija? Lähetä CV:si ja motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 6.2. aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomaathan myös, ettemme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Tittamari Bilund (+358 50 551 3395, tittamari.bilund@atalent.fi).
Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme CSI Helsingin palvelukseen.
CSI Helsinki on asianajo- ja lakiasiaintoimistojen luottokumppani. Luomme puitteita perinteisenä tunnetun asianajotoimialan digitalisaatiolle kehittämällä toimeksiantojen hoitamista ja laskuttamista tukevia ohjelmistoja. Runsaan parinkymmenen moniosaajan tiimiämme yhdistää sitoutuminen asiakasyrityksiin, halu myötävaikuttaa heidän menestymiseensä sekä pyrkimys kehittyä jatkuvasti ratkaisujen ja palveluiden tuottajana. Ohjelmistoillamme on jo lähes 3500 käyttäjää. Suomessa ja Baltiassa olemme markkinajohtaja, ja asiakaskuntamme kasvaa myös Ruotsissa.
Ohjelmistoillamme ylläpidetään asiakas- ja toimeksiantotietoja, hinnoitellaan, koordinoidaan tehtäviä, kirjataan tehdyt työt sekä hoidetaan laskutus ja maksusuoritukset. Monipuolinen raportointi tarjoaa reaaliaikaista informaatiota sekä päivittäisen toiminnan että kehittämisen tueksi. Koska ohjelmistomme on harvoin asiakkaan ainoa työkalu, se integroituu myös mm. KYC-palveluihin, taloushallinnon ohjelmiin ja dokumentinhallintaratkaisuihin. Meillä on asianajotoimialasta yli 35 vuoden kokemus, joten edistyksellisten ohjelmistojemme tueksi tarjoamme asiakkaille myös asiantuntevat palvelut.