Office Support Coordinator, Crasman, Helsinki
Academic Work

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2021
Etsimme Office Support Coordinatoria monipuoliseen rooliin Crasmanille Helsingin Punavuoren toimistolle! Oletko esimerkiksi loppuvaiheen opiskelija, ja haluaisit päästä työskentelemään monipuolisten hallinnollisten tehtävien parissa? Tässä tehtävässä pääset osaksi rentoa ja lämminhenkistä työporukkaa, ja tehtävä tarjoaa kehittymismahdollisuuksia kiinnostuksesi mukaan. Lue lisää tehtävästä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista alta, ja hae paikkaa mahdollisimman pian!
KUVAUS
Tässä tehtävässä tulet työskentelemään monipuolisesti erilaisten toimiston hallinnointiin liittyvien tehtävien parissa. Työnkuva on hyvin monipuolinen ja tarjoaakin paljon mielenkiintoisia työtehtäviä esimerkiksi loppuvaiheen opintojen oheen, ja mahdollisesti sen jälkeenkin! Tehtävä on alkuun osa-aikainen, noin 20 tuntia viikossa, mutta määräaikaisen työsuhteen jälkeen on todennäköistä, että työt jatkuvat ja myös työtuntien määrä kasvaisi kohti kokoaikaista.

Tarjoamme


* Tiiviin, rennon ja lämminhenkisen työporukan
* Joustavat työajat esimerkiksi opintojen viimeistelyn oheen
* Mahdollisuuden laajentaa työnkuvaasi kiinnostuksesi mukaan myös esimerkiksi HR:n tai markkinoinnin suuntaan


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA

* Monipuoliset toimiston hallinnolliset tehtävät: toimitilojen hallinnointiin liittyviä tehtäviä, laitehallinta ja koordinointi, erilaisten sopimusten ja ohjeistusten hallinta ja päivitys, toimiston tarviketilaukset sekä muut toimiston juoksevat asiat
* Myynnin tukeen liittyviä tehtäviä, kuten Hubspot -CRM-järjestelmän päivittäminen
* Tapahtumien organisointi
* Muut avustavat hallinnolliset työtehtävät, esimerkiksi henkilöstöhallinnon tai markkinoinnin parissa

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Tehtävään soveltuva koulutustausta tai opinnot meneillään (esim. tradenomi)
* Aito halu ja kiinnostus digitoimistossa työskentelyyn - kiinnostus toimialaa kohtaan on etu!
* Hyvät IT-taidot (kokemus GSuiten työkaluista ja Slackista on eduksi)
* Jo hieman aikaisempaa työkokemusta toimistotyöstä
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito


Etsimämme henkilö on:


* Tarkka
* Yhteistyökykyinen
* Oma-aloitteinen


Muuta tietoa


* Aloitus: Sopimuksen mukaan esim. marraskuun akana
* Työmäärä: Osa-aikainen, noin 20h/vko
* Kesto: 6 kk (toiveena jatko tämän jälkeen koko- tai osa-aikaisena tilanteesi mukaan)
* Sijainti: Merimiehenkatu 36, Helsinki (myös osittainen etätyömahdollisuus)
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Crasmanin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Crasman luo palveluita, joissa käyttäjäkokemus, sisältö, teknologiat ja suunnittelu yhdistyvät digitaaliseksi menestykseksi. Olemme asiakkaidemme kumppani tuloksellisen digitaalisen liiketoiminnan tekemiseen. Asiakaskokemuksen kehittäminen, verkkosivustot ja verkkokaupat, tuotetiedonhallinta ja liiketoiminnan prosessien digitalisointi ovat ydinosaamistamme.
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1510913
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Osa-aikainen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki