(Poistunut julkaisusta)

Office Manager
MySoda Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.5.2019

Haemme nyt kasvavaan ja kansainvälistyvään organisaatioomme Helsinkiin positiivista ja energistä

OFFICE MANAGERIA

Tehtäviisi kuuluvat asiakaspalvelu, myyntitilausten käsittely ja toimitusketjun seuraaminen. Olet yhteydessä päämiehiin, käsittelet tilauksia ja ylläpidät asiakastietoja. Lisäksi tehtäviisi kuuluvat myynti- ja ostoreskontran avustavat tehtävät sekä muut toimiston yleiset tehtävät. Pääset myös rakentamaan Office Managerina uusia toimintaprosesseja, ja vastaamaan niistä. Tehtävä on uusi ja mukautuu osaamisesi ja kokemuksesi mukaisesti.

Sinulla on soveltuva koulutus tehtävään ja sinulle on jo kertynyt työkokemusta vastaavista tehtävistä. Olet asiakaslähtöinen, sosiaalinen ja itseohjautuva. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Pidät tiimityöstä ja haluat tuoda osaamisesi koko tiimimme käyttöön. Työssä menestyminen edellyttää sinulta sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyviä IT-taitoja. Saksan kielen taidon katsomme eduksi.

Tarjoamme sinulle vakituisen työn nopeasti kasvavassa ja kansainvälistyvässä yrityksessä. Saat kilpailukykyisen palkan etuineen ja pääset työskentelemään energisessä ja nuorekkaassa työympäristössä, jossa pääset kehittämään ja kehittymään.

Innostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Accountor HR4:n Senior Recruitment Consultant  Mira Stenholm, p. 040 588 2406, varmimmin tavoitettavissa ti 14.5.  ja to 16.5. klo 10-11. Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, viimeistään ma 20.5.2019.