Office Administrator - Vantaa
Eilakaisla

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 24.11.2021
Arval on erikoistunut täyden palvelun ajoneuvojen leasingiin ja uusiin liikkumisratkaisuihin, ja hallinnoimme noin 1,4 miljoonaa ajoneuvoa maailmanlaajuisesti. Joka päivä yli 7 200 Arvalin työntekijää 30 maassa tarjoaa asiakkaillemme joustavia ratkaisuja saumattomien matkojen ja kestävän kehityksen parantamiseksi, aina suurista kansainvälisistä yrityksistä pienempiin yrityksiin ja yksittäisiin kuluttajiin. Olemme Element-Arval Global Alliancen perustajajäsen ja johtava ajoneuvokantojen hallinnointiin erikoistunut yritys, jolla on 3 miljoonaa ajoneuvoa 50 maassa. Arval perustettiin vuonna 1989, ja sen omistaa kokonaan BNP Paribas pankki.Vuonna 2012 perustettu Arval Oy on ranskalaisen Arval Service Lease SA:n 100% omistama tytäryhtiö. Arval Service Lease SA kuuluu puolestaan BNP Paribas -konserniin, jonka kotipaikka on Pariisi, Ranska. Syyskuun 2021 lopussa Arvalilla on Suomessa lähes 700 yritysasiakasta ja yrityksen hallinnoimien autojen määrä oli noin 6300. Henkilöstöä Arval Oy:ssä on vuonna 2021 ollut keskimäärin 35.

Innostutko monipuolisista toimistotehtävistä? Haluatko päästä osaksi positiivista ja tukevaa ilmapiiriä, jossa on tekemisen meininki? Oletko sinä etsimämme Office Administrator? 

Etsimme asiakkaallemme Arval Oy:lle henkilöä vastaamaan monipuolisista toimistotehtävistä. Kyseessä on 12 kuukauden määräaikainen ja kokoaikainen päivätyö, joka alkaa heti oikean henkilön löydyttyä. Työsuhde solmitaan Eilakaislan kanssa. Lue lisää yrityksestä Arval.

Tehtävän kuvaus

Office Administrator rooli on monipuolinen ja vastuullinen. Päätehtävänäsi on vastata puhelinvaihteesta. Puhelinvaihde toimii ensikontaktina monelle asiakkaalle, joten puhelimeen vastaaminen on ensijaisen tärkeää. Roolissasi vastaanotat vieraita, autat kokousten järjestelyissä ja catering tilauksissa. Hoidat myös mm. matkavarauksia, postitusta ja tuet hankinnoissa. Tuet myös myynti- ja taloustiimejä esim. laskutuksessa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää 

  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja rohkeutta kommunikoida eri sidosryhmien kanssa
  • oma-aloitteisuutta ja draivia tarttua tuumasta toimeen
  • hyvää suomen- ja englannin kielen taitoa (kirjallinen ja suullinen)
  • vähintään lukiotason koulutuksen ja aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
  • sujuvaa sähköisten kommunikaatiotyökalujen käyttöä ja MS Office (etenkin Word ja Excel) kyvykkyyttä
  • tarkkuutta ja huolellisuutta
  • positiivista asennetta

Tarjoamme sinulle huumorintäyteisen talon tuen, kattavan perehdytyksen ja lounasedun. Työpaikka sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Laura Enckell, puh.030 6090 118 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 6.12.2021 mennessä osoitteessa https://www.eilakaisla.fi/avoimet-tyopaikat. Hakemuksia käydään läpi jo hakuaikana.



Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1528941
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 6.12.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Vantaa