(Poistunut julkaisusta)

Nordic Administrator Tukholmaan
AIG Europe S.A

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.2.2019

Oletko aidosti kiinnostunut työskentelemään kansainvälisessä yrityksessä hallinnollisten tehtävien parissa? AIG:n Pohjoismaiden tiimi etsii joukkoonsa sopivaa henkilöä Administrator/Coordinator -tason tehtävään. Tehtävään valittu henkilö tukee AIG:n liiketoimintaa neljän Pohjoismaan (Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska) henkilöstöhallintoon liittyvissä tehtävissä. Työ on vakituinen ja kokopäivänen. Toimipisteesi sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa.

Rooli
Tulet työskentelemään AIG:n toimistossa keskeisellä sijainnilla Tukholmassa. Työnkuvaan sisältyy laaja-alaisesti erilaisia henkilöstöhallinnon tehtäviä, mutta pääasiallisia tehtäviäsi ovat:

  • Hallinnolliset tehtävät, kuten sopimusten ja todistusten laatiminen
  • Raportointi alueellisille pääkonttoreillemme Luxemburgiin ja Lontooseen
  • Kuukausittainen palkanlaskennan koordinointi yhdessä kumppaneidemme kanssa
  • Pohjoismaisen tiimin tukeminen henkilöstödatan analysoinnissa
  • Esimiesten tukeminen henkilöstöhallinnon prosesseissa

Työssä tulet olemaan tekemisissä AIG:n kaikkien Pohjoismaiden toimipisteiden henkilöstöhallinnon tehtävien kanssa. Tulet olemaan keskeisessä roolissa varmistamassa, että henkilöstöhallinnon prosessit sujuvat jouhevasti ja säännösten mukaan kaikissa yrityksen Pohjoismaiden toimipisteissä. Raportoit työstäsi Pohjoismaiden henkilöstöjohtajalle ja olet osa pohjoismaista tiimiä, johon kuuluu tällä hetkellä kaksi henkilöstöhallinnon ammattilaista.

Vaatimukset
Tehtävässä menestyäksesi sinun tulee olla proaktiivinen, tiedonhaluinen, järjestelmällinen ja asenteeltasi olet tinkimätön ammattilainen. Lisäksi toivomme seuraavia ominaisuuksia:

  • Kiinnostus hallinnollisia tehtäviä kohtaan ja halu kehittyä ovat tärkeämpiä kuin opintotaustasi
  • Olet kiinnostunut hallinnollisesta roolista pohjoismaisessa tiimissä, jossa hoidat erilaisia rutiininomaisia mutta tarvittaessa myös haastavampia tehtäviä
  • Osaat suomea sujuvasti, ja englantisi on hyvällä tasolla
  • Olet halukas muuttamaan Ruotsiin pysyvästi
  • Kokemus palkanlaskentaan liittyvistä tehtävistä on hyödyksi, mutta ei kuitenkaan välttämätöntä
  • Sujuvat Excel-taidot ovat hyödyksi tehtävässä, tai ainakin haluat kehittää Excel-taitojasi

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si englanniksi 15.3.2019 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antavat:

  • Camilla Westh, Nordic HR Business Partner, camilla.westh@aig.com , +45 91 37 53 47
  • Alexander Sjöberg,Nordic Head of HR and Hiring Manager, alexander.sjoberg@aig.com +46 8 506 920 22