Myyntisihteeri autokauppaan
Barona Sales Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 2.7.2021

Löytyykö sinulta aikaisempaa työkokemusta autoalan monipuolisista sihteerin tehtävistä? Kiinnostaisiko uudet haasteet ja työskentely Suomen suurimpiin kuuluvassa autokonsernissa? Mikäli vastasit kyllä, niin nyt on sinulle hieno mahdollisuus tarjolla!

Haemme nyt asiakkaallemme osaavaa myyntisihteeriä vastaamaan autokaupan laskutuksesta, rekisteröinneistä sekä vakuutus- ja rahoitusasioiden hoitamisesta. Saat hoidettua paperityöt kuntoon Traficomin toimintamallin mukaisesti. Tehtäviisi kuuluu lisäksi raportointia ja taloushallinnon tehtäviä kuten ostoreskontran hoitamista sekä avustavia kirjanpidon töitä.

Myyntisihteerin tehtävä on olennainen osa autokaupan palveluprosessia ja odotammekin sinulta aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Sovit hyvin asiakkaamme työyhteisöön, mikäli olet positiivinen ja palvelualtis tiimityöskentelijä, joka saa asioita aikaan autokaupan hektisessä toimintaympäristössä. Kaupallinen koulutustaustasi tukee tehtävässä menestymistä ja sinulta löytyy nykyaikaiset it-taidot.

Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen tunnettujen automerkkien parissa, vakavaraisessa ja perinteikkäässä yrityksessä, joka tarjoaa sinulle monia mahdollisuuksia. Pääset monipuolisiin tehtäviin osaksi työyhteisöä, jossa viihdytään. Talon tapoihin saat kattavan perehdytyksen sekä työn tekemiseen jatkuvan työyhteisön tuen.

Etätyöskentelymahdollisuuden lisäksi työpaikkasi löytyy pääkaupunkiseudulta Espoon, Helsingin tai Vantaan toimipisteistä. Työaika on arkisin klo 8.00–17.00 välillä. Aloitus tehtävässä tapahtuu sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Jos koit, että työurasi seuraava askel on tässä, hae rohkeasti jo tänään oheisen linkin kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot