Primary location:
KAJAANI
Haluatko olla työlläsi mukana mahdollistamassa S-ryhmän toimijoiden arkipäiväisen toiminnan ja liittyä noin 140 taloushallinnon ammattilaisen joukkoon Kajaanin toimistollemme?
SOK Talous vastaa SOK-yhtymän taloussuunnittelusta ja -seurannasta sekä koko S-ryhmän taloustoimintojen kehittämisestä ja yhteisten talous- sekä palkkahallintopalveluiden tuottamisesta. Me puolestaan olemme SOK Talouteen kuuluva taloushallinnon palvelukeskus, eli Palveluässä. Kauttamme kulkee lähes kaikki S-ryhmään kuuluvien yritysten osto- ja myyntilaskut, maksuliikenne, matkalaskut ja paljon muuta.
Me SOK Palveluässässä haemme nyt Kajaanin toimipisteemme ainakin kahta myyntireskontranhoitajaa määräaikaisiin työsuhteisiin. Kokoaikaiset työsuhteet alkavat mahdollisimman pian ja työsuhteet kestävät 31.8.2023 asti.
Millaisia tehtävät käytännössä ovat?
Myyntireskontranhoitajan työtehtäviin kuuluvat myös asiakaspalvelu, luotonvalvonta ja reskontranhoito sekä luottokorttihakemusten käsittely. Myyntireskontran hoitamiseen kuuluu myös tasetilien täsmäytys ja tase-erittelyn tuottaminen asiakkaille kuukausittain. Meitä myyntireskontranhoitajia työskentelee Kajaanissa yhteensä noin 30 henkilöä useammassa eri tiimissä ja autamme toisiamme aina yli tiimirajojen. Parasta myyntireskontran työssä on se, että vaikka tehtävät vaativat tekijältään kykyä omaksua monia erilaisia asioita, niin osaamistaan pääsee syventämään erilaisissa tehtävissä sekä ottamaan vastuuta.
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme sinulle innostavan ja haastavan työn Suomen suurimman kaupan alan toimijan palveluksessa. Tulet työskentelemään osana isoa tiimiä ja saat ympärillesi kannustavat sekä osaavat kollegat, jotka perehdyttävät sinut työtehtäviin ja ovat tukenasi päivittäin.
Kaikki työntekijämme ovat liukuvan työajan piirissä, joten voit aloittaa työpäiväsi kello 6-9 välisenä aikana ja lopettaa puoli kolmelta. Liukuvan työajan lisäksi meillä on käytössä työaikapankki, joka tarkoittaa sitä, että voit kerryttää saldotunteja työaikapankkiin kiireisempinä aikoina ja tasoittaa tunteja hiljaisempina päivinä.
Pääset myös työskentelemään moderniin industrial-henkiseen avokonttoriimme, josta ei persoonallisuutta puutu! Meillä on myös etätyömahdollisuus. Olemme panostaneet paljon tilojen yleiseen viihtyvyyteen sekä käytettävyyteen. Jaksaminen ja hyvinvointi ovat meille tärkeitä ja panostamme erityisesti hyvään työergonomiaan. Meillä pääset myös nauttimaan Suomen laajimmista henkilöstöeduista, joista voit lukea lisää täältä https://s-ryhma.fi/tyopaikat/miksi-s-ryhmaan. Henkilöstöetujen lisäksi tarjoamme työntekijöillemme myös ePassi-edun, jota voit käyttää haluamiisi liikunta-, kulttuuri- tai hyvinvointipalveluihin. Voit tutustua työympäristöömme ja työskentelyyn meillä tarkemmin tämän videon kautta.
Millaisilla ominaisuuksilla menestyt näissä tehtävissä?
Arvostamme sopivaa taloushallinnon koulutusta tai aikaisempaa työkokemusta taloushallinnon sekä asiakaspalvelun tehtävistä. Toivomme, että innostut järjestelmien parissa työskentelystä ja pidät numeroista. Ennen kaikkea haemme positiivista, reipasta ja oma-aloitteista asennetta sekä intoa oppia uutta. Työskentelemme tiimeissä, joten hyvän yhteishengen ylläpitäminen sekä huumorintaju ovat olennainen osa päivittäistä arkeamme.
Miltä vaikutti? Voisitko olla uusi työkaverimme?
Voit hakea tähän tehtävään oheisen hakulomakkeen kautta 1.7.2022 mennessä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten älä siis suotta odottele viime hetkeen asti! Kerro meille hakemuksessasi tarkemmin, miksi juuri sinä olisit hyvä vahvistus tiimiimme.
Mikäli sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen voit olla yhteydessä palvelupäällikkö Kaija Hypén-Ritolaan puhelimitse (puh. 010 76 86064) 21.6. klo 13-15 ja 28.6. klo 9-11 tai sähköpostitse kaija.hypen-ritola@sok.fi.
#SOK