Haemme Helsingin toimipisteeseemme myyntireskontranhoitajaa vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen sisäisen kirjanpitotiimimme vahvistukseksi.
Tässä roolissa toimit hallinnon ytimessä, sillä tuet myyntisaamisten hallintaa asiakastyötä tekevien asiantuntijoidemme kanssa ja seuraat perinnän etenemistä. Päivittäisessä työssäsi vastuullasi on myyntisaamisten kirjaaminen ja raportointi, saneeraukset ja konkurssivalvonnat sekä maksumuistutukset. Toimit PwC:n taloudellisena ja hallinnollisena asiantuntijana ja teet tiivistä yhteistyötä laskutustiimin kanssa.
Pääasiallisesti hyödynnät työtehtävissäsi PwC-ketjun toiminnanohjausjärjestelmää (iPower), jonka käyttöön saat koulutuksen sekä monipuolisesti Exceliä ja muita MS Office -ohjelmia.
Toivomme sinulta
tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi)
MS Office -sovellusten hallintaa, erityisesti monipuolista Excel-osaamista
kiinnostusta kirjanpitoon ja numeroihin
sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
soveltuvaa työkokemusta vastaavista tehtävistä
Lisäksi toivomme sinulta järjestelmällistä, analyyttistä ja itsenäistä työotetta sekä hyviä yhteistyötaitoja. Olet aktiivinen, oma-aloitteinen ja toivomme, että tartut ennakkoluulottomasti monipuolisiin tehtäviin.
Tarjoamme sinulle ison talon erinomaiset henkilöstöedut ja tilaisuuden kehittää osaamistasi kansainvälisessä ympäristössä maailmanlaajuiseen PwC-ketjuun kuuluvassa suomalaisessa yhtiössä. Asiantuntevat ja mukavat työkaverit tekevät työstäsi innostavaa. Sinua odottaakin positiivinen ja tiivistä yhteistyötä tekevä tiimi, joka työskentelee hybridisti sekä toimistolla että etänä. Meille työntekijöidemme hyvinvointi on tärkeää, ja panostamme erityisesti liikuntaan ja terveydenhuoltoon liittyviin henkilöstöetuihin (BeWell -hyvinvointiohjelma, kattavat työterveyspalvelut, liikunta-, kulttuuri-, lounas- ja puhelinetu sekä sairaan lapsen hoitopalvelu muutamia mainitaksemme). Tarjolla on myös esimerkiksi erilaisia harrastekerhoja, joista jokainen löytää varmasti omansa.
Mikäli työskentely yhdessä Suomen johtavista kansainvälisistä asiantuntijaorganisaatioista kiinnostaa, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen pikaisesti, kuitenkin viimeistään 13.2.2022. Odotamme innolla kuulevamme sinusta! Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Accounting Suvi Wallenius (suvi.wallenius@pwc.com) / 044 285 2480. Soittoajat to 27.1. klo 10 ja pe 4.2. klo 14.
PwC Suomi (virallinen nimi PricewaterhouseCoopers Oy) on vastuullinen suomalainen työnantaja, joka kuuluu kansainväliseen 156 maassa toimivaan PwC-ketjuun. Suomessa meitä on yli 1 200 asiantuntijaa ympäri maan.
Mitä teemme?
Tuemme asiakkaitamme muutoksessa ja autamme yrityksiä luomaan kestävää kasvua, toimimaan tehokkaasti ja raportoimaan luotettavasti – on asiakas sitten kasvuyhtiö, perheyritys, pörssilistattu tai julkisen sektorin toimija. Tarkoituksenamme on rakentaa yhteiskuntaan luottamusta ja ratkaista merkittäviä ongelmia.
Palveluitamme ovat: liikkeenjohdon konsultointi, yritysjärjestelypalvelut, tilintarkastus- ja muut varmennuspalvelut, veroneuvonta, lakipalvelut, riskienhallinnan palvelut ja yritysvastuupalvelut.
Meille töihin?
Tarjoamme haastavia ja monipuolisia työtehtäviä aina uran alkuvaiheessa oleville sekä kokeneemmille tekijöille. Meille on tärkeää positiivinen, rento ja mukaanottava työilmapiiri. Luomme yhdessä hyvän työpaikan arvojamme seuraten: suoraselkäisesti toimien, vaikuttaen, ajatteluamme haastaen, yhteistyötä tehden ja toisistamme välittäen.