Myyntireskontranhoitaja
Adecco Finland Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2021

Asiakasyrityksemme Unilever on suuri kansainvälinen päivittäistavaroita valmistava yritys, jonka palveluksessa työskentelee Suomessa noin 150 henkilöä. Yrityksen tuotteet ovat läsnä meillä jokaisella arkipäiväisessä elämässämme, joten nyt sinulle tarjoutuu mahdollisuus päästä osaksi jotain tuttua!

Etsimme nyt asiakkaamme palvelukseen määräaikaista myyntireskontranhoitajaa. Työsuhde kestää alustavasti vuoden 2022 kesäkuun loppuun saakka, mutta mahdollisesti pidempään.

Myyntireskontranhoitajana työtehtävissä toimit Unileverin myyntilaskutuksen ja myyntireskontran parissa, vastaten laskutuksen ajantasaisuudesta, seurannasta ja oikeellisuudesta. Tehtävässä autat ja neuvot asiakkaita heidän laskutukseen liittyvissä kysymyksissä, toteutat luottotarkastuksia ja luotonvalvontaa, saatavien perintää sekä tarvittaessa myös maksuihin liittyvää raportointia.

Hakijoilta toivomme kaupallisen alan koulutusta sekä aikaisempaa kokemusta myyntireskontran työtehtävistä. Etsimämme henkilö kykenee omaksumaan uusia asioita nopeasti, on tarkka ja huolellinen sekä oma-aloitteinen ja omaa sujuvat kielitaidot suomen ja englannin parista. Tietotekniseltä osaamiselta toivomme hyviä Excel taitoja ja mielellään kokemusta SAP-järjestelmästä.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, toimi nopeasti lähettämällä CV ja hakemuskirjeesi Adeccon sivujen kautta. Lisätietoja tehtävästä tai hakemuksesta antaa Adeccon Senior HR konsultti Kim Oljemark, puhelimitse 040 623 7732, tai sähköpostilla kim.oljemark@adecco.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1511556
  • Tehtäväalue: Taloushallinto ja tilintarkastus, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 7.11.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Kim Oljemark (kim.oljemark (a) adecco.fi)
  • Sijainti: Helsinki, Helsinki