(Poistunut julkaisusta)

Myyntireskontranhoitaja
Poolia Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.1.2021

Vantaalla toimiva kansainvälinen asiakasyrityksemme etsii nyt osaavaa Myyntireskontranhoitajaa määräaikaiseen työsuhteeseen. Kyseessä on neljän kuukauden sijaisuus, jonka toivottu aloitusaika on helmikuun 2021 alussa.


Työtehtävät

Toimenkuvaasi kuuluu muuan muassa: 
- Saapuvien rahasuoritusten kohdistus reskontraan
- Myyntisaatavien seuranta
- Erääntyneiden saatavien perintä
- Hallinnollinen laskutus
- Kuukauden ja vuodenvaihteen tehtävät

Työ tapahtuu ainakin aluksi pääosin etänä, mutta alkuperehdytys tullaan hoitamaan vastuullisesti toimistossa tarvittavien sidosryhmien kanssa.

Edellytykset

Aiempi kokemus vastaavanlaisista tehtävistä ja hyvä kielitaito (hyvä suomi ja englanti, ruotsi iso plussa) antavat sinulle hyvät valmiudet selviytyä tästä tehtävästä menestyksekkäästi. Työssä on käytössä MS Officen lisäksi SAP ja OpusCapita, joten näiden aiempi käyttökokemus on myös etu. Asiakkaamme toivoo valittavalta henkilöltä positiivista asennetta, joustavuutta, kykyä oppia nopeasti uusia asioita sekä hyvää kiireen ja paineensietokykyä.

Lisätiedot

Jätä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, sillä aloitamme prosessin heti potentiaalisten hakijoiden kanssa.

Poolia Suomi Oy

Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter