(Poistunut julkaisusta)

Myyntireskontranhoitaja
Barona Finance Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.1.2020

Etsimme asiakkaallemme kokenutta myyntireskontranhoitajaa. Tehtävä on 2-3 kuukauden määräaikaisuus ja alkaa mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä. Työpaikka sijaitsee Helsingissä.

Koulutuksesi on kaupallinen (esim. tradenomi tai merkonomi). Osaamisesi voi olla tutkinnon sijasta myös käytännön työssä hankittua. Tärkeää on, että omaat työkokemusta taloushallinnosta ja eritoten myyntireskontrasta useamman vuoden ajalta, jotta sinulla on hyvä valmius tarttua tuottavaan työhön heti. Olet tottunut työskentelemään järjestelmien kanssa ja sinulle ovat tuttuja myös kirjanpidolliset asiat, kuten reskontran täsmäytykset kirjanpitoon. IT-osaamisesi ja MS Office-taidot ovat ajan tasalla ja puhut ja kirjoitat hyvin suomea ja englantia. Eduksesi katsotaan Dynamics 365 osaaminen, Dynamics AX/NAV, Basware Banking ja/tai Wintime -ohjelmisto-osaaminen.

Tehtäviisi myyntireskontranhoitajana kuuluvat mm. asiakkaiden maksuvalvonta, suoritusten kohdistus ja kirjaaminen sekä avointen ja epäselvien tapausten selvittäminen, tiliotteiden käsittely ja myyntireskontran täsmäytykset kirjanpitoon. Myös perintätoimeksiantojen hoitaminen perintäyhtiölle ja luotonvalvonta ovat työtäsi.

Luonteeltasi olet asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija. Viihdyt lukujen parissa ja numerotarkkuus sekä huolellisuus ovat ominaisuuksiasi. Sinulla on hyvä paineensietokyky ja viet annetut tehtävät loppuun asti konsernin aikataulussa. Olet tiimityöskentelijä ja pystyt työskentelemään myös itsenäisesti. Muutos motivoi sinua ja tuot työpaikallesi mukanasi energisen ja innostavan ilmeen.

Tarjoamme sinulle viihtyisän ja modernin työympäristön, jossa pääset osaksi kestävät arvot omaavaa organisaatiota. Mikäli pystyt aloittamaan uusissa haasteissa heti ja tehtävä herätti mielenkiintosi, haethan tehtävään järjestelmämme kautta viimeistään 6.1.2020.