(Poistunut julkaisusta)

Myyntireskontranhoitaja
Barona Finance Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.8.2019

Haluaisitko olla mukana uuden taloushallinnon palvelukeskuksen luomisessa? Haluaisitko määrittää tiimin tavat tehdä työtä ja kehittää yrityksen toimintaa päivittäisellä tasolla? Jos vastasit kyllä, tämä voi olla juuri sinulle seuraava askel urallasi. Haemme asiakkaallemme kahta spesialistia Customer and Credit tiimiin myyntireskontran tehtäviin vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin.

Tehtävissäsi vastaat päivittäisistä myyntireskontran tehtävistä, joita voivat olla laskujen luominen ulkoisille ja sisäisille asiakkaille, asiakkaiden luotonvalvonta, perinnän tehtävät, laskuihin liittyvien virheiden korjaaminen sekä kuukauden katkon tehtävät, kuten laskuihin liittyvät täsmäytykset ja tiliöinnit. Työskentelet osana viiden hengen Customer and Credit -tiimiä, jossa on sekä kokeneempia että uransa alkuvaiheessa olevia henkilöitä. Osaamisesi mukaan pääset osallistumaan myös uusien tiimin jäsenten perehdyttämiseen, ohjeistukseen sekä tukemiseen vaikeammissa tehtävissä. Yritys panostaa toiminnan kehittämiseen esimerkiksi prosessien automatisoimisen muodossa ja toivommekin, että sinulla olisi kiinnostusta osallistua näihin projekteihin.

Sinä voit olla joko urasi alkuvaiheessa oleva tai jo kokenut taloushallinnon ammattilainen. Tärkeintä on positiivinen ja proaktiivinen asenne sekä halu kehittyä ja kehittää. Työskentelet ratkaisukeskeisesti ja haluat aidosti selvittää työhön liittyviä ongelmia. Omaat myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja halua tehdä yhteistyötä muiden kanssa. Sinulla tulisi olla aiempaa kokemusta myyntireskontran tehtävistä ja ymmärrystä prosessin eri vaiheista. Eduksi katsomme aiemman kokemuksen palvelukeskuksista sekä toiminnan kehittämisestä. Kommunikoit sujuvasti suomen, englannin ja ruotsin kielellä. Asiakkaalla on käytössään Oraclen toiminnanohjausjärjestelmä, jonka osaaminen on plussaa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät kansainvälisessä yrityksessä. Sinulla on mahdollisuus päästä osaksi täysin uutta palvelukeskusta ja sen käytäntöjen luomista. Yritys panostaa aidosti toiminnan kehittämiseen ja olet aitiopaikalla edesauttamassa tätä kehitystä esimerkiksi automatiikan kautta. Yritys panostaa myös henkilöiden kehitykseen ja kokee tärkeänä ottaa huomioon jokaisen toiveet tarjoamalla esimerkiksi mahdollisuuksia uralla etenemiseen. Henkilökohtaisen kehityksen ohella yritys arvostaa työhyvinvointia ja haluaakin nähdä vaivaa siihen, että jokaisella on hyvä olla töissä.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi jo tänään, sillä aloitamme hakijoiden käsittelyn jo hakuajalla ja täytämme tehtävät heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Lisätietoja:

Henkilöstökonsultti Erica Ollikainen 050 592 7866 / erica.ollikainen@barona.fi