(Poistunut julkaisusta)

Myyntireskontranhoitaja
Kirkkohallitus

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2019

Haemme Kirkon palvelukeskukseen toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen

Myyntireskontranhoitajaa

Myyntireskontranhoitajan tehtäviin kuuluu asiakkaidemme osto-, myynti-, matka- ja kululaskujen käsittely sekä reskontrien hoito. Toivomme, että olet luonteeltasi positiivinen ja hyvillä vuorovaikutustaidoilla varustettu tiimipelaaja, jolla on kiinnostusta oman asiantuntijuuden kasvattamiseen.

Tarjoamme vakinaisen työn viihtyisissä toimistotiloissa, perehdytyksen työhösi ja liukuvan työajan, jolloin voit sovittaa työn joustavasti elämäntilanteeseesi sopivaksi. Työntekopaikka on Kirkon palvelukeskuksen Oulun toimipaikka.

Tehtävään valittavalta edellytämme soveltuvaa ammatillista koulutusta tai tutkintoa ja kokemusta osto-, myynti- tai matka- ja kululaskutuksesta, sekä ymmärrystä taloushallinnon eri prosesseista. Eduksi katsotaan kokemus SAP toiminnanohjausjärjestelmästä, seurakuntatalouksien taloushallinnosta sekä ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen taito.

Jos pidät haasteista ja olet innostunut työskentelemään organisaatiossa, jossa on tekemisen meininki, hae meille töihin!

Palkkaus määräytyy Kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 403 (peruspalkka 2083,56 e/kk) mukaan, minkä lisäksi maksetaan vuosisidonnaista palkanosaa, joka perustuu valitun henkilön työkokemukseen. Tehtävässä sovelletaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian, sopimuksen mukaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa palveluesimies Päivi Sarkkinen p. 040 1426 609,
ma 14.1.2019 klo 9 - 11.

Hakemukset pyydämme sähköisen rekrytointipalvelumme kautta sakasti.fi - pikalinkit - Kirkon avoimet työpaikat sunnuntaina 27.1.2019 klo 16 mennessä.