(Poistunut julkaisusta)

Myyntireskontranhoitaja
Paperinkeräys Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.7.2018

Meillä on haussa tukitoimintojen osaavaan joukkoon Sales Account Assistant vakituiseen työsuhteeseen Ruoholahden toimipisteellemme. Tehtävässä tulet työskentelemään asiantuntijana osana BI & Finance tiimiä painopisteenäsi taloushallinto ja työkaluna Microsoft Dynamics 365.

Sales Account Assistant tehtävässä painottuu myyntireskontraosaaminen sekä asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisukyky. Työpäiväsi koostuu myyntireskontran kohdistuksista ja kirjaamisista sekä avoimien tapahtumien selvittämisestä. Toimit yhteishenkilönä perintäyhtiölle ja valvot avoimia saatavia tehokkaasti.

Tehtävässä menestymiseksi tarvitaan erinomaisia myyntireskontran hallintataitoja, huolellisuutta, tarkkuutta sekä itsenäistä otetta unohtamatta tiimityöskentelytaitoja. Asioiden loppuunsaattaminen ja hyvä paineensietokyky tukevat tehtävässä onnistumista.

Edellytämme sinulta aikaisempaa kokemusta myyntireskontran hoitamisesta. Sinulla on esimerkiksi amk-tutkinto taloushallinnon koulutusohjelmasta. Osaamisesi voi olla myös työssä hankittua. Mikäli olet aikaisemmin käyttänyt työssäsi toiminnanohjausjärjestelmää, auttaa se sinua tehtävässä menestymisessä.

Lisäksi eduksi katsotaan Dynamics 365 osaaminen, Dynamics AX/NAV, Basware Banking ja Wintime-järjestelmän osaaminen. Työskentely edellyttää suomen ja englannin kielen taitoa. Muut kielet eduksi.

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 20.7.2018!