Myyntireskontranhoitaja, laskuttaja
PP-Laskenta Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2020

Haemme nyt Sinua osaava ja asiakaspalveluhenkinen

Myyntireskontranhoitaja, laskuttaja

Myyntireskontranhoitajan/laskuttajan tehtäviin kuuluu laskutusmateriaalin käsittely kirjanpitojärjestelmässä (Microsoft Dynamics 365), suoritusten kohdistamista, täsmäyttämistä ja saatavien seurantaa sekä toimintojen kehittämistä.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää sinulta
- kaupallista koulutusta
- taloushallinnon perusteiden ymmärtämistä
- kokemusta myyntireskontran sekä laskutuksen –työstä
- kiinnostunut järjestelmien kehittämisestä ja toimintojen automatisoinnista

Työssäsi olet itsenäinen sekä joustava, pidät tarkkuuttaa vaativasta, vastuullisesta sekä asiakaslähtöisestä työstä. Olet innokas oppimaan uutta ja kehittämään toimintatapoja sekä toimimaan mm järjestelmän pääkäyttäjänä omalla tehtäväalueellasi.

Paikallispankkien PP-laskennassa pääset työskentelemään finanssialan näköalapaikalla taloushallinnon palveluiden parissa. Olemme pieni ja ketterä taloushallinnon palveluja tarjoava yritys, jossa jokaisella työntekijällä on oma tärkeä roolinsa sekä mahdollisuus laajentaa osaamistaan. Työpaikallamme vallitsee hyvä henki, hyvä työilmapiiri sekä säännölliset, joustavat työajat.

Lisätietoja tehtävästä antaa Sanna Peussa, puh. 0400 750 977 perjantaina 14.2. ja torstaina 20.2. klo 14-15.

Jos pidät haasteista ja uuden oppimisesta sekä olet innostunut työskentelemään organisaatiossa, jossa on tekemisen meininki, tule meille töihin!

Jätä hakemuksesi alla olevan linkin kautta viimeistään 23.2.2020.
 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot