Etsimme asiakkaallemme Helsinkiin osaavaa myyntireskontran hoitajaa. Sopimus tehdään ensin kuuden kuukauden ajalle, jatkon mahdollisuus on olemassa. Aloitusta toivomme mahdollisimman pian.
Päävastuullasi tulee olemaan myyntireskontraan liittyvät tehtävät, mutta pääset osallistumaan myös muihin taloushallinnon tehtäviin osaamisesi ja tilanteen mukaan. Katsomme eduksi, jos sinulla on myös kirjanpidon ja/tai rahoituksen puolelta osaamista.
Monipuoliseen tehtävään kuuluu mm.:
- pankkitilien hallinta
- kassanhallinta
- asiakastietojen ylläpitoa järjestelmässä
- maksumuistutukset sekä yhteistyö perintätoimiston kanssa
- mahdollisesti osallistumista talouden prosessien kehittämiseen
- sisäistä laskutusta
Olet oikea henkilö tehtävään, kun työskentelet mielelläsi tiimissä ja haluat oppia uutta ja kehittyä myös omassa työssäsi. Odotamme kokemusta vastaavan tyyppisistä tehtävistä ja ajan tasalla olevia IT valmiuksia, eduksi katsomme Netvisorin osaamisen. Tehtävässä tulet toimeen sujuvalla suomen kielellä. Odotamme sinulta luonnollisesti huolellista ja tarkkaa asennetta työntekoon. Arvostamme paljon myös tiimihenkisyyttä ja aktiivista ja positiivista asennetta työhön ja työyhteisöön.
Tarjoamme mahdollisuuden monipuoliseen tehtävään, jossa on mahdollisuus myös kehittää omaa osaamistaan.
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan seniorkonsultti Heidi Martiala-Welin, puh. 046 8522 010 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi. Odotan hakemustasi mahdollisimman pian, käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla.