(Poistunut julkaisusta)

Myyntireskontran hoitaja, Encore Ympäristöpalvelut, Helsinki
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.4.2019

Encore Ympäristöpalvelut on perustettu vuonna 1943. Toimimme pitkään nimellä Paperinkeräys, ja ympäristöalan pioneerina opetimme suomalaiset kierrättämään 1940-luvulla. Tänään autamme suomalaisia siirtymään kertakäyttökulttuurista puhtaaseen tulevaisuuteen. Tarjoamme monipuolisen valikoiman yritysten älykkäitä ympäristöpalveluita vuokralavoista eri materiaalien kierrätykseen ja energiaratkaisuihin. Edustamme myös paperin tuottajayhteisöä. Konsernimme liikevaihto vuonna 2018 oli noin 80 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 230. Lue lisää encorepalvelut.fi

 

Etsimme Encore Ympäristöpalvelut Oy:lle MYYNTIRESKONTRAn hoitajaa hoitamaan ja hallinnoimaan konsernin yritysten myyntireskontria. Tehtävä on n. vuoden mittainen määräaikaisuus ja alkaa mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä. Työpaikka sijaitsee Helsingin Kalasatamassa.

 

Koulutuksesi on kaupallinen (esim. tradenomi tai merkonomi). Osaamisesi voi olla tutkinnon sijasta myös käytännön työssä hankittua. Tärkeää on, että omaat työkokemusta taloushallinnosta ja eritoten myyntireskontrasta muutaman vuoden ajalta, jotta sinulla on hyvä valmius tarttua tuottavaan työhön heti. Olet tottunut työskentelemään järjestelmien kanssa ja sinulle ovat tuttuja myös kirjanpidolliset asiat kuten reskontran täsmäytykset kirjanpitoon. IT-osaamisesi ja MS Office-taidot ovat ajan tasalla ja puhut ja kirjoitat hyvin suomea ja englantia. Eduksesi katsotaan Dynamics 365 osaaminen, Dynamics AX/NAV, Basware Banking ja/tai Wintime -ohjelmisto-osaaminen.

 

Luonteeltasi olet asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija. Viihdyt lukujen parissa ja numerotarkkuus sekä huolellisuus ovat ominaisuuksiasi. Sinulla on hyvä paineensietokyky ja viet annetut tehtävät loppuun asti konsernin aikataulussa. Olet tiimityöskentelijä ja pystyt työskentelemään myös itsenäisesti. Muutos motivoi sinua ja tuot työpaikallesi mukanasi energisen ja innostavan ilmeen.

 


Tehtäviisi myyntireskontran hoitajana kuuluvat mm. asiakkaiden maksuvalvonta, suoritusten kohdistus ja kirjaaminen sekä avointen ja epäselvien tapausten selvittäminen, tiliotteiden käsittely ja myyntireskontran täsmäytykset kirjanpitoon. Myös perintätoimeksiantojen hoitaminen perintäyhtiölle ja luotonvalvonta ovat työtäsi.

 


Tarjoamme sinulle viihtyisän ja modernin työympäristön, jossa pääset osaksi kestävät arvot omaavaa organisaatiota. Saat tueksesi lämminhenkisen tiimin ja vakavaraisen yrityksen tuen, jotta viihdyt ja menestyt.

 

Jos sinulle tuli tunne, että tässä on sinun työpaikkasi, niin laita hakemuksesi ja cv:si mahdollisimman pian adecco.fi sivuston kautta. Haku päättyy heti sopivan henkilön löytyessä. Lisätietoja paikasta antaa rekrytointikonsultti Tatu Savolainen numerosta 050 555 5210.