Myyntireskontra, kesätyö
Finavia Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.1.2020

Hoidamme Finavian talouspalvelussa keskitetysti Finavian ja sen tytäryhtiöiden taloushallintoon liittyviä tehtäviä kolmen tiimin voimin.

Haemme Saatavien hallinta -tiimiimme kesä-syyskuuksi

myyntireskontran kesätyöntekijää

Kesätyöntekijänä tehtäviisi kuuluu erilaiset myyntireskontraan ja perintään liittyvät tehtävät sekä tiliotteiden tiliöintiin ja rahaliikenteen valvontaan liittyviä tehtäviä.
Toivomme joustavuutta ja hyviä tiimityöskentelytaitoja. Sinulla on jo kokemusta taloushallinnon, varsinkin myyntireskontran tehtävistä, hyvät tietotekniset valmiudet ja opiskelet kaupallisten opintojen parissa. Hahmotat asiakokonaisuuksia ja syy-yhteyksiä, mutta arvostat myös pieniä yksityiskohtia. Olet oma-aloitteinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja haluat tuottaa erinomaista asiakaskokemusta sisäisille ja ulkoisille asiakkaillemme. Tulet toimeen myös englannin kielellä.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittymiseen ainutlaatuisessa työskentely-ympäristössämme, hyvät työsuhde-edut sekä mukavat ja ammattitaitoiset työkaverit. Työpisteesi sijaitsee Vantaalla, Pohjois-Euroopan parhaaksi valitun lentoaseman kupeessa.

Hae tehtävää 24.2.2020 mennessä täyttämällä hakulomake osoitteessa; https://www.finavia.fi/fi/ura-finaviassa. Liitä hakemukseen ansioluettelosi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1333820
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Kesätyö
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Vantaa
  • Lisätietoja antaa: Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa laskutuspäällikkö Laila Suomalainen 19.2 klo 9.30-10.30, puh 0400 575 005.