(Poistunut julkaisusta)

Myyntipalvelupäällikkö
SOK

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.5.2019

Kokenut myynnin johtaja ja kehittäjä – meillä on tarjota sinulle isot saappaat! Jopa maailman mittakaavassa ainutlaatuinen myyntipalveluyksikkömme, joka tuottaa myyntipalvelua jopa 18 yksikölle, tarvitsee vetäjän, joka valmentaen ja muutosmatkaamme johtaen viitoittaa tietämme yhä tehokkaampaan, tuloksekkaampaan ja ennen kaikkea laadukkaampaan toimintaan. Voisiko tämä olla sinulle sopiva seuraava ura-askel?

Viimeiset vuodet ovat olleet myyntipalvelussamme prosessien kehittämistä sekä uusien työkalujen implementointia. Samaan aikaan olemme onnistuneet kaupallisissa tavoitteissamme ja niin aiomme tehdä jatkossakin, kun jalkautamme ja jatkamme muutoksemme läpivientiä organisaatioomme ja toimintatapoihimme. Tässä sinä astut mukaan. Osallistat ja innostat joukkosi kehittämään myyntipalveluamme yhä toimivammaksi ja laadukkaammaksi – yhdessä onnistuen.

Tästä työssäsi on kyse

Myyntipalvelupäällikkönämme vastaat 14 pääkaupunkiseudun ja neljän Tampereen hotellimme ryhmä-, kokous- ja ravintolatoimintojen sekä HOK-Elannon ravintoloiden myyntipalvelusta. Toimit 70 osaajan yksikön vetäjänä ja neljän tiiminvetäjän esimiehenä. Olet edestä joukkoja johtava, innostava ja valmentava esimies, joka luo ja rakentaa positiivisia kokemuksia ja onnistumisia tuottavan ympäristön.

Tuet tiiminvetäjiä heidän päivittäisessä työssään ja tavoitteisiin pääsyssään. Varmistat, että meillä kaikilla on selkeä maali, jota kohti kuljemme – niin päivittäisessä myyntityössämme kuin toimintamme kehittämisessä. Olet luottokumppani hotelliemme johtajille ja ravintoloidemme päälliköille. Toimit myös aktiivisesti yhdessä työtäsi tukevien funktioiden ja alamme johtavien ammattilaisten kanssa laadukkaan asiakaskokemuksemme varmistamiseksi. 

Mistä liikkeelle? Ensimmäisen puolen vuoden aikana tutustut ja keskityt ihmisiin. Tunnistat tiimisi ja yksikkösi vahvuudet, ja millaista ohjausta sekä tukea sinulta tarvitaan, jotta positiivinen tekeminen ja vire entisestään vahvistuu. Vuoden aikana saamme johdollasi vietyä maaliin aiemmin jo aloitettuja kehityshankkeita, joihin myös sinä tuot näkemyksesi. Myös tulevat hankkeemme tarvitsevat muutosjohtajuuttasi; ne kun eivät ole koskaan vain järjestelmähankkeita vaan ennemminkin työskentelyämme muotoilevaa kehitystä.

Miksi tarttuisit tähän tilaisuuteen?

1. Tämä on työtä, jonka tulokset näkyvät tekijälle asti numeroista ja asiakaspalautteesta, mikä on työssämme kannustavaa. Meille on myös ensisijaisen tärkeää, että hotellimme ja ravintolamme pääsevät tuellamme omiin myyntitavoitteisiinsa.

2. Tässä työssä onnistuminen on sinulle huikea näyttö osaamisestasi. Olemme Suomen suurin myyntipalveluorganisaatio alallamme ja ainutlaatuinen kokomme puolesta myös maailman mittakaavassa. Palvelemme 18 kohdetta, kun tyypillisesti tätä työtä tehdään yksikkökohtaisesti. Ei siis hullumpi näytön paikka sinulle!

3. Me olemme Suomen toiseksi suurin hotellioperaattori. Investoimme vahvasti uusien kohteiden ja palvelukonseptien kehittämiseksi. Sokos Hotel Flamingo laajeni juuri Pohjoismaiden suurimmaksi hotelliksi, eikä aikaa, kun kohta avataan upea Sokos Hotel Tripla. Tuomme myös jatkuvasti uusia innovaatioita hotelli ja -ravintolaliiketoimintaan, ja asiakaspalvelu kohteissamme on ensiluokkaista. Voit olla ylpeä siitä, mitä myyt!

4. Meillä hyville kehitysideoille ei sanota ei! Jatkuva kehittyminen on meitä kaikkia työssämme motivoiva seikka. Meillä on myös tähän riittävät resurssit ja osaaminen. Myös sinä voit luottaa siihen, että saat kehitystyöhön tukea, jotta voit keskittyä kuitenkin päätehtävääsi – ihmisten ja toimintamme johtamiseen. 

5. Vaikka työtämme ohjaa tavoitteemme ja niistä johdetut suunnitelmat ja kehityshankkeet, roolisi on hyvin itsenäinen. Saat itse järjestää työsi ja kuinka tai missä sen teet.

Isona talon meidän on mahdollista tarjota sinulle vaihtoehtoisia ura- ja kehittymispolkuja. Henkilökohtaista arkeasi taasen tukevat ryhmämme mielekkäät henkilöstöedut ja mielestämme työmme vaativuutta vastaava kompensaatio.

Työ vaatii mestarinsa – sinut?

Työssä menestymistäsi edesauttaa kokemus toimialaltamme. Alamme lainalaisuudet ovat näin jo entuudestaan tuttuja. Tärkeämpää on kuitenkin mielestämme, että sinulla on kokemusta myynnin ja muutoksen johtamisesta. Taidat muutosten läpiviennin onnistuneesti ja ymmärrät, mitä myyntityössä menestyminen yksilötasolla vaatii. Näin osaat tukea omaa tiimiäsi tavoitteisiin pääsyssä ja tuottaa esimiestyölläsi arvoa tiimillesi. 

Voit myös olla ansainnut kannuksesi Contact Centerien parista. Olet johtanut sellaista ja tunnet tämän maailman ja työn erityispiirteet. 

Määrätietoinen kehitystyömme vaatii sinulta johdonmukaisuutta ja luonnollisesti janoa kehittämiselle. Viestit selkeästi ja vaikuttavasti, ja sinulla on taito saada ihmiset puolellesi. Tunnistat myös herkästi, milloin sinun tukeasi tarvitaan. Olet jämäkkä mutta myös empatialla on sija ajatuksissasi ja teoissasi. Maailmasi ei ole mustavalkoinen vaan siinä on värejä ja sävyjä. Osaat siis toimia erilaisissa tilanteissa niiden vaatimalla tavalla, ja näet asiat positiivisen kautta.

Miltä tämä rooli sinusta vaikutti? Haluatko tarttua haasteeseen?

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 12.6.2019 mennessä. Käymme hakemuksia läpi sekä tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana. Älä siis suotta odottele viime hetkeen asti.

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävääsi, tavoitteisiimme tai meillä työskentelyyn liittyen, Mika juttelee mielellään kanssasi. Hänet tavoitat parhaiten 31.5. klo 11-13 tai 7.6 klo 13-15 puhelimitse 050 388 3433. Voit myös laittaa sähköpostia mika.lahteenmaki@sok.fi.