Myyntipäällikkö
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.3.2020
Garmin — tehty kestämään. Nämä kaksi sanaa kuvaa Garminin tuotteita, yritystä, kulttuuria ja tulevaisuutta. Garmin on sitoutunut valmistamaan ylivoimaisia autoilu-, ilmailu-, veneily-, ulkoilu- ja urheilutuotteita, jotka ovat keskeisessä roolissa jokapäiväisessä elämässä.

Haemme rohkeasti toimeen tarttuvaa myyntipäällikköä Garmin Nordic Finland Oy:lle ottamaan kokonaisvastuun Suomen myynnistä ja sen kehittämisestä. Olet kokenut tekijä B2B tai B2C myynnin saralla ja asiakassuhteiden ylläpitämisessä ja olet ehtinyt kerryttää jo aikaisempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Työntekijänä olet ratkaisukeskeinen tiimipelaaja. Myyntipäällikkönä raportoit suoraan Nordic Sales Directorille ja sinulle raportoi Account Managerit ja Key Account Managerit, joita on tällä hetkellä noin 6. Jos tunnistit itsesi tästä ja olet valmis tarttumaan rohkeasti uuteen haasteeseen, olet juuri etsimämme henkilö. Hae paikkaa jo tänään!

Tehtävänkuvaus:

Vastaat itsenäisesti myynnistä, myynnin suunnittelusta, raportoinnista, budjetoinnista ja toteutuksesta Suomessa. Kehität, arvioit ja tuet Account Managereita heidän työssään ja myyntiä yksilötasolla. Tehtävänäsi on myös ylläpitää ja kehittää olemassa olevia sopimuksia ja asettaa tavoitteet ja tarvittavat työkalut myynnille, kuten Account Managereille ja Key Account Managereille. Työssä menestyminen vaatii lisäksi tuloshakuisuutta ja kykyä työskennellä kehittyvien ja kasvavien asiakkuuksien parissa. Työn liikkuvuuden vuoksi työ vaatii ajokortin.


Edellytämme sinulta

Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa
Vähintään 5 vuotta kokemusta ratkaisukeskeisestä B2B tai B2C myynnistä
Erinomaista ymmärrystä ja kokemusta vähittäismyynnistä
Ratkaisukeskeistä, itsenäistä, positiivista ja joustavaa työotetta
Tiimihenkisyyttä - olet tottunut työskentelemään dynaamisessa ja nopeasti kasvavassa ympäristössä
Matkustusvalmiutta
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Hyviä tietoteknisiä taitoja (Microsoft Office ja Outlook)


Tarjoamme sinulle

Mahdollisuuden oman osaamisen kehittämiseen
Työpaikan yrityksessä, jonka yrityskulttuuri perustuu rehellisyyteen, arvostukseen ja kunnioitukseen työntekijöiä, asiakkaita sekä yrityskumppaneita kohtaan


Kiinnostuitko?

Paikkakunta: Vantaa (toimisto on tällä hetkellä Lohjalla, valittu henkilö tulee aloittamaan Lohjan toimistolla ja työt Vantaan toimistolla alkaa 1.10.2020.)
Työsuhteen tyyppi: Kokoaika
Työn tyyppi: Rekrytointi
Toivottu aloitusajankohta: mahdollisimman pian

Tästä rekrytointiprosessista vastaa Staffpoint Oy asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Staffpointille. Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Tiedustelut tehtävästä puhelimitse vain soittoaikoina:

30.3.2020 klo. 14.00-14.30, 31.3.2020 klo. 11.00-11.30, 9.4.2020 klo. 11.00-11.30.

Emme valitettavasti käsittele sähköpostitse tulleita hakemuksia.


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1353130
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 22.4.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Vantaa