(Poistunut julkaisusta)

Myyntineuvottelija | kokous-, ryhmä-, ja ravintolamyynti
SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.8.2019
Myyntineuvottelija – meillä on tarjota sinulle mielenkiintoinen työ! SOK MaRa-ketjuohjauksen Turun myyntipalvelu tarvitsee uutta myyntineuvottelijaa, joka positiivisella ja myynnillisellä asenteella saa aikaan myyntiä ja elämyksiä asiakkaalle. Voisiko tämä olla sinulle sopiva paikka?

Tästä työssäsi on kyse

Myyntineuvottelijanamme teet myyntiä ja hoidat asiakkaiden varauksia Turun Sokos Hotelleille ja Radisson Blu hotellille.

Myyntineuvottelijan työssä palvelet asiakkaita puhelimitse ja sähköpostitse sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Kotitiimisi on kokous-, ravintola- ja ryhmätiimi. Palvelumallimme mukaisesti kuuntelemalla ja paneutumalla asiakkaan toiveisiin ja tarpeisiin mahdollistat asiakkaille onnistuneet tilaisuudet. Olet kiinnostunut taitojesi kartuttamisesta ja niin henkilökohtaiset kuin yhteisetkin tavoitteet innostavat sinua kulkemaan kohti yksikkömme tavoitteita ja varmistamaan asiakaslupauksemme.

Miksi tarttuisit tähän tilaisuuteen?

Tämä on työtä, jonka tulokset näkyvät sinulle niin myyntiluvuista kuin asiakaspalautteistakin, mikä on työssämme kannustavaa. Meille on myös ensisijaisen tärkeää, että hotellimme ja ravintolamme pääsevät tuellamme omiin myyntitavoitteisiinsa. Tässä työssä onnistuminen on sinulle näyttö osaamisestasi. Olemme Suomen suurin myyntipalveluorganisaatio alallamme ja ainutlaatuinen kokomme puolesta myös maailman mittakaavassa. Isona myyntipalveluna meidän on mahdollista tarjota sinulle osaamisen laajentamista myös tiimirajojen yli. Jatkuva kehittyminen on meitä kaikkia työssämme motivoiva seikka. Kehitämme aktiivisesti toimintamallejamme ja palkitsemme myyntineuvottelijoita toteutuneista ideoista. Henkilökohtaista arkeasi taasen tukevat ryhmämme mielekkäät henkilöstöedut ja mahtavat työkaverit.

Tarjoamme kattavan perehdytyksen ja tuen työntekoon ennen kuin pääset näyttämään myyntineuvottelijan kykysi asiakkaillemme ja näin pääset vahvistamaan sekä kehittämään omaa ammattitaitoasi.

Työ vaatii mestarinsa – sinut?

Työssä menestymistäsi edesauttaa kokemus hotelli- ja ravintolatoimialalta. Contact Center -maailman tuntemus on myös eduksi. Sinulla on sisäistä paloa ja innokkuutta puhelimitse tapahtuvaa myyntityötä kohtaan ja kiinnostus luomaan asiakkaalle elämyksiä. Työpäivän aikana palvelet monia asiakkaita ja hoidat useita varauksia. Osaat toimia erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa niiden vaatimalla tavalla, ja näet asiat positiivisen kautta. Sinulla on organisointikykyä, tietoteknistä osaamista ja paineensietokykyä.

Muutamia kommentteja mahdollisilta uusilta työkavereiltasi

”Parasta työssäni on päästä tarjoamaan asiakkaillemme elämyksiä asiantuntevan, persoonallisen ja henkilökohtaisen palvelun myötä. Tiimimme on tehokas ja sydämellinen. Täällä pidämme toisista huolta, niin työkavereista kuin asiakkaistakin!” -Kirsi K

”Tervetuloa mukaan! Pääset näköalapaikalta hotelliemme syövereihin, puhumattakaan S-ryhmän kattavista henkilöstöeduista!” -Lotta S

”Yli 8 vuotta sitten tulin taloon kesätöihin ja täällä olen edelleen. Meillä välitetään asiakkaista; työtä tehdään suurella sydämellä ja ammattitaidolla. Meillä tuetaan, autetaan ja kehitytään. Tällä on hyvä olla!” -Riikka K

Miltä tämä tehtävä sinusta vaikutti?

Haluatko tulla työkaveriksemme? Tehtävä on vakituinen ja työ alkaa 1.10.2019. Palkkaus MaRa TESin mukaan. Tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 30.9.2019 mennessä. Käymme hakemuksia läpi sekä tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana. Älä siis suotta odottele viime hetkeen asti.

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen, Sirpa juttelee mielellään kanssasi. Hänet tavoitat arkisin kello 9-15 puhelimitse 050 3888212. Voit myös laittaa sähköpostia sirpa.toivonen@sok.fi