Myyntikoordinaattori
Poolia Suomi Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 21.10.2021

Haemme nyt asiakkaallemme Sintrolille ulkomaankaupasta kokemusta omaavaa MYYNTIKOORDINAATTORIA nykyisen työntekijän jäädessä eläkkeelle.


Mistä on kyse

Päätehtävääsi ja -tavoitteeseesi kuuluu yhdessä ryhmäsi muiden asiantuntijajäsenten (myynti-insinöörit Suomessa, Pietarissa ja Kiovassa sekä huollon hlö) kanssa tarjota Sintrolin asiakkaille erinomaista palvelua ja tehdä tuloksellista sekä laadukasta työtä.

Työsi sisältää muun muassa:

  • ulkomaankauppaan liittyvän logistiikan ja dokumentaation hallintaa
  • toimitusten valvontaa
  • ERP:n käyttöä (Microsoft AX)
  • yhteydenpitoa ulkomaisiin toimittajiin ja asiakkaisiin
  • yhteydenpitoa ulkomaisiin tytäryhtiöihin Pietarissa ja Kiovassa
  • myynnin tukea
  • laskutusta
  • Muita ad-hoc tehtäviä liittyen tilaus-toimitusprosessiin ja asiakaspalveluun

Odotamme sinulta:

  • Ulkomaankaupan (tuonnin ja viennin) osaamista operatiivisella tasolla
  • Vähintään auttavaa venäjän kielen taitoa sekä englannin ja suomen kielten sujuvaa kirjallista ja suullista taitoa
  • kokemusta Microsoft AX:sta tai vastaavasta toiminnanohjausjärjestelmästä
  • kaupallista peruskoulutusta (Merkonomi, Tradenomi) tai muulla tavoin hankittua osaamista
  • sitoutuneisuutta, motivaatiota, tuloksellista asennetta ja palvelualttiutta
  • tiimityöskentelytaitoja

Erityisesti painotamme uutta tiimiläistä valitessa kykyä tehdä yhteistyötä ja toimia jämäkästi. Osaat myös selvittää epäselvyydet keskustelemalla rakentavasti kollegoittesi, asiakkaiden ja toimittajien kanssa.  Lisäksi tarvitset työssäsi numerotarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja kykyä koordinoida jatkuvassa muutoksessa olevia asioita ja pitää monet langat käsissäsi.

Pidämme vahvana etuna, mikäli sinulla on kokemusta teknisistä laitteista ja työskentelystä Venäjän kaupan saralla.

Edut

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, monipuolisen ja haasteellisen työn kehittyvässä asiantuntijaorganisaatiossa. Perehdytys on suunniteltu kattavaksi ja työn aloitusta helpottavaksi. Työntekijöiden työhyvinvoinnista on huolehdittu ja tarjolla on joustavat työajat, etätyömalli sekä erittäin kattava ja laaja työterveyshuolto (sis mm hammashuolto). Viihtyisät ja toimivat toimitilat sijaitsevat Helsingin Konalassa, hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Lisätiedot

Lisätietoja antaa Pooliassa Rekrytointikonsultti Sanna Majava, sanna@poolia.fi puh. 020 7290 837 ja Tarja Laakso, tarja@poolia.fi, puh 020 7290 838.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, mutta viimeistään vuoden 2022 alussa.

Sintrol Oy

Sintrol Oy on vuonna 1975 perustettu prosessiteollisuuden analysointiin, prosessien suojauksiin, mittauksiin, automaatioon, NDT- ja laboratoriolaitteisiin erikoistunut suomalainen kasvuyritys, joka myy alan johtavien valmistajien tuotteita ja niiden ympärille toteutettuja ratkaisuja. Lisäksi Sintrol Oy suunnittelee ja valmistaa hiukkaspitoisuusmittareita kotimaan markkinoille sekä vientiin. Kansainvälistä liiketoimintaa tukevat yrityksen tytäryhtiöt Venäjällä ja Ukrainassa, sekä myyntikonttorit Kiinassa, Intiassa ja Japanissa. Liikevaihtomme on 14 miljoonaa ja henkilökuntaa yli 60 henkeä.  

Tutustu lisää Sintroliin: tästä

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1515086
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 28.12.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki