(Poistunut julkaisusta)

Myyntikoordinaattori
Suomen Kiinteistökeskus Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2021

Suomen Kiinteistökeskus Oy toimii monialaisesti kiinteistömaailmaan parissa, kiinteistöjen välitystoiminnan ja niiden tehokasta käyttöä parantavien ratkaisujen kautta. Suomen Kiinteistökeskus Oy:n toiminta laajenee 365-Turvatekniikalla. 365-Turvatekniikka maahantuo Suomeen turvallisuusalaan liittyviä ohjelmistoratkaisuja, joilla valvontakameroiden tallentama data saadaan jatkossa tallennettua turvallisesti ja kustannustehokkaasti pilvipalveluun, jonka kautta se on käyttäjän saatavilla 24/7. Lue lisää yrityksestä: https://365-turvatekniikka.fi/ ja markkinoille tuotavasta tuotteesta: https://www.een.com/.

Suomen Kiinteistökeskus Oy etsii oma-aloitteista Myyntikoordinaattoria, vakituiseen ja osa-aikaiseen (keskimäärin 15h/vko) työsuhteeseen. Työ sopii erinomaisesti esimerkiksi opiskelijalle, joka haluaa kerryttää työkokemusta opintojen ohessa.

Tässä tehtävässä pääset mukaan luomaan kattavaa jälleenmyyntiverkostoa Suomeen, maailmalla jo tunnetulle ja arvostetulle ohjelmistoratkaisulle. Myytävä ratkaisu on valvontakameroiden pilvitallennusjärjestelmä ja myyntiä tehdään suoraan loppukäyttäjille sekä jälleenmyyjille. Työnkuva painottuu varsinkin alussa uusasiakashankintaan ja jälleenmyyjäverkoston rakentamiseen. Et kuitenkaan ole tässä tehtävässä yksin, vaan työskentelet läheisesti yrityksen perustajan kanssa.

Myyntikoordinaattorin tehtäviin kuuluu:

  • Potentiaalisten asiakasyritysten kartoittaminen, kontaktointi puhelimitse ja tapaamisten sopiminen

  • Etänä järjestettävien tapaamisten koordinointi ja demon esittely

  • Tarjousten laatiminen

  • Lisäksi työtehtäviisi voi kuulua esimerkiksi sähköpostimarkkinointia, sisällöntuotantoa, verkkosivujen kehittämistä ja digimarkkinointia, oman osaamisesi ja mielenkiintosi mukaan

Yrityksellä ei ole erillisiä toimitiloja ja tapaamiset järjestetään etänä, joten voit työskennellä kotoa käsin. Roolissa on mahdollista kehittyä ja kasvaa yhä itsenäisempään rooliin. Voit omata kaupallisen koulutustaustan ja kokemusta asiakastyöstä, mutta näitäkin tärkeämpää on asenne, tavoitteellisuus ja aktiivisuus työskentelyä kohtaan. Suomen Kiinteistökeskus Oy tarjoaa kattavan perehdytyksen ja hyvän kasvualustan B2B-myynnin ja digitaalisen turvallisuusalan maailmaan.

Hakijalta odotetaan:

  • Soveltuvaa myynnin ja/tai markkinoinnin koulutusta

  • Aikaisempaa työkokemusta asiakasrajapinnassa työskentelystä. Aikaisempi työkokemus B2B- tai B2C-myynnin parissa luetaan eduksi

  • Halua oppia uutta ja kehittyä myyntityössä

  • Itsenäiseen työskentelyyn sopivaa luonnetta ja mahdollisuutta työskennellä etänä

  • Reipasta ja toimeen tarttuvaa työskentelyotetta, sekä esiintymisvalmiutta

  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • WordPress-osaaminen, sekä aikaisempi kokemus verkkosivujen sisällöntuotannosta ja digitaalisen markkinoinnin osaaminen

Kiinnostuitko? Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 24.2.2021 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän.

Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Roosa Lönnqvist (puh. +358 50 4210 255, roosa.lonnqvist[ät]atalent.fi). Tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi Suomen Kiinteistökeskukselle.