Myyntikoordinaattori
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.5.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys.  Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla.

 

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

 

 

MYYNTIKOORDINAATTORI

 

Accountor etsii asiakas- ja digiorientoitunutta Myyntikoordinaattoria yhdistämään suomalaisten yritysten tarpeet ja Accountorin palvelut hyödyntäen telemarkkinointia ja -digimarkkinointia. Olet ehkä urasi alussa ja haet urallesi kiihdytyskaistaa, jossa voi oppia digitaalisesta markkinoinnista käytännön tekemisen kautta tai olet jo tuloksia tehnyt tekijä.

 

 

Toimenkuvasi

 

Teet Accountorin osaamisen ja palvelut tutuiksi sekä digitaalisesti että puhelimitse.  Tavoitteenasi on auttaa eri ostoprosessin vaiheissa olevia sekä potentiaalisia että nykyisiä asiakkaita ja mahdollistaa suomalaisten yritysten ja Accountorin myyjien oikea aikaiset kohtaamiset. Perehdyt valittuihin segmentteihin, heidän tarpeisiinsa ja mielenkiinnon kohteisiinsa. Autat ideoimaan heitä kiinnostavaa sisältöä ja suunnittelemaan kampanjoita yhdessä muun tiimi kanssa. Sinulla on markkinointi- ja myyntitiimin tuki ja 800:n talous-, palkka-, vero- ja lakiasiantuntijan osaaminen hyödynnettävissä.

 

Pääset kertomaan asiakkaille ratkaisuista yrityksien konkreettisiin ongelmiin, jotka ovat monien yritysten ja yrittäjien arkipäivää. Onnistumistasi mitataan ja palkitaan sovittujen tapaamisten määrällä.

 

Accountorin hyvä tunnettavuus, vahva markkina-asema ja laaja palvelu- ja ohjelmistovalikoima lisäävät omalta osaltaan onnistumista työssäsi. Tulet tehtävässä kasvattamaan asiantuntijuuttasi ja saamaan laaja-alaista näkemystä Suomen yrityskenttään, tilitoimistoalan murrokseen sekä b-to-b myyntiin ja markkinointiin.

 

Odotamme sinulta:

  • Ennen kaikkea olet hyvä tyyppi
  • Olet oma-aloitteinen ja tulosorientoitunut
  • Omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja kommunikoit luontevasti asiakkaiden kanssa niin suullisesti kuin kirjallisestikin
  • Digitaaliset kanavat ja puhelin ovat sinulle tuttuja työvälineitä
  • Sosiaalisen median käyttötaitoja
  • Kaupallinen koulutus (tai muu vastaava)

 

Eduksesi luetaan:

  • Aiempi kokemus jostain digimarkkinoinnin osa-alueelta
  • Aiempi kokemus puhelimitse tehtävästä myynti- tai asiakaspalvelutyöstä
  • Kirjoittaminen, kuvaaminen yms. taidot, joista on apua digitaalisessa vaikuttamisessa
  • Työskentelet suomeksi, mutta englanti ja ruotsi ovat plussaa

 

Tarjoamme sinulle:

  • Uusia kokemuksia ja uutta osaamista
  • Huippukollegat, joiden kanssa pääset yhdessä luomaan kasvua Accountorille
  • Toimiston Helsingin Hakaniemessä, tulevaisuudessa Espoon Keilaniemessä
  • Joustavat työajat
  • Kiinteän kk-palkan + provision + puhelinedun
  • Urakehitysmahdollisuudet

 

 

Näin haet tehtävään:

Lähetä hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian, viimeistään 1.6.2019. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Marketing Manager Taru Karhu-Männikkö 050-3252335 tai taru.karhu-mannikko@accountor.fi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1270361
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Senior Marketing Manager Taru Karhu-Männikkö 050-3252335 tai taru.karhu-mannikko@accountor.fi