(Poistunut julkaisusta)

Myyntikoordinaattori
Premix Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.2.2019

Premix Oy:llä asiakas inspiroi kaikkea tekemistä ja on aina liiketoiminnan keskiössä. Premix lupaa asiakkaalleen aina tehdä asioita paremmin, ja tämän lupauksen pitäminen on kunnia-asia myös iloiselle, ahkeralle ja rohkealle Myyntikoordinaattorille, jota Premix nyt etsii B2B-asiakaspalvelutiimiinsä kesän 2019 ajaksi.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä mukaan kasvavaan ja kehittyvään kansainväliseen liiketoimintaan, työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä sekä ymmärrystä kansainväliseen kauppaan liittyvästä kokonaisprosessista modernissa työympäristössä. Tehtäviisi kuuluu esimerkiksi tilausten vastaanotto ja käsittely, kuljetussuunnittelu ja laskutus. Tehtävät tarkentuvat valittavan henkilön kiinnostuksen, kokemuksen ja osaamisen mukaan.

Odotamme sinulta jonkinlaista aiempaa työkokemusta, mielellään toimisto- tai asiakaspalvelutehtävissä.

Toivomme sinulta

  • intoa ja paloa tehdä työsi hyvin
  • oma-aloitteisuutta ja kykyä kantaa vastuuta
  • ihmisläheisyyttä ja palveluhenkisyyttä
  • ”can-do” -asennetta
  • sujuvaa kirjallista ja suullista suomen ja englannin kielen taitoa (muut kielet katsotaan eduksi)
  • kokemus kansainvälisestä kaupasta, asiakaspalvelusta tai toiminnanohjausjärjestelmästä katsotaan eduksesi

Kyseessä on arkisin Nurmijärven Rajamäen toimistolla tehtävä määräaikainen kesätyö. Tehtävän aloitusajankohta sovitaan erikseen. Etusijalla ovat hakijat, jotka voisivat aloittaa työt jo huhtikuussa. Lisätietoja tehtävästä antaa Asiakaspalvelupäällikkö Heidi Vahtera numerossa 040 547 0503.

Lähetä CV:si ja hakemuksesi osoitteeseen kesatyo2019@premixgroup.com viim. su 17.3.2019. Ilmoitathan hakemuksessasi, että milloin olet kesän 2019 aikana tähän tehtävään käytettävissä.