(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti
Oy Anglo-Nordic Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2020

Haemme nyt palveluhenkistä myyntiassistenttia vahvistamaan tiimiämme

Tehtävänkuvaus:

Myyntiassistentin tehtävässä työskentelet Espoon toimistolla osana myynti- ja tuotehallintatiimiä. Reagoit yhteydenottopyyntöihin ja huolehdit jälleenmyyjien sekä kuluttaja-asiakkaiden laadukkaasta asiakaspalvelusta puhelimitse ja sähköpostitse. Vastaat tuotesaatavuutta ja hinnoittelua koskeviin kysymyksiin, sekä perustat uusia asiakastilejä järjestelmään. Monipuoliset myyntiassistentin työtehtävät kattavat myös tilaus- ja tarjouskäsittelyä, laskutusta sekä reklamaatioiden käsittelyä. Osaamisen karttuessa pääset vastaamaan nimetystä asiakkuudesta sekä tekemään myös ostotoiminnan ja tuotehallinnan tukitehtäviä. Teet läheistä yhteistyötä myyjien ja tuotepäälliköiden kanssa, jotka pitävät myös huolen ajantasaisesta tuotetietämyksestäsi. Työskentelet luontevasti ja ammattimaisesti vuorovaikutustilanteissa erilaisten ihmisten kanssa ja viestit sujuvasti sekä suullisesti että kirjallisesti, myös englannin kielellä. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan ehdottomasti eduksi.

Menestyt tehtävässä, kun sinulla on kaupallinen koulutustausta, hyvät tietotekniset taidot ja oma-aloitteinen työskentelyote. Voit olla vasta valmistunut tai sinulla voi olla jo aiempaa kokemusta myynnin tukitehtävistä. Tärkeintä on kuitenkin halusi toimia monipuolisessa myyntiassistentin työnkuvassa, jossa pääset tarjoamaan parasta mahdollista asiakaspalvelua jokaisessa asiakaskontaktissa. Arvostamme haluasi kehittää omaa osaamistasi, palveluhenkistä työskentelyasennetta ja tiimityöskentelytaitoja. Työssäsi pääset kehittämään ammatillista osaamistasi arvostetussa perheyrityksessä, jossa on matala hierarkia sekä positiivinen yrityskulttuuri. Saat kattavan perehdytyksen tehtävään ja työssä menestymistäsi tukevat kokeneet kollegat.

Tarjoamme Sinulle:

- Vakituisen ja monipuolisen tehtävänkuvan
- Ammattitaitoisen organisaation sekä rennon ja kannustavan tiimin työsi tueksi
- Kiinteän palkkauksen
- Kattavan perehdytyksen
- Mahdollisuuden vastuun kasvattamiseen osaamisen ja näyttöjen kautta

Odotamme Sinulta:

- Tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta
- Ajantasaisia IT-taitoja, SAP-tuntemus katsotaan eduksi
- Hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja
- Tarkkaa ja huolellista työskentelyotetta, sekä oppimishaluista asennetta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen tietoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Työtehtävä on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan. Ilmoitathan palkkatoiveesi hakemustekstin yhteydessä.

Haku:

Hae avointa myyntiassistentin tehtävää lähettämällä hakemuksesi osoitteessa https://ura.empore.fi/ 25.2.2020 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Emporen rekrytointikonsultti Susanna Eskola puh. 040 620 8387 tai sähköpostitse susanna.eskola@empore.fi.