Myyntiassistentti
Oy Vestek Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.1.2020

Haemme palvelukseemme kokopäivätyöhön ammattitaitoista

MYYNTIASSISTENTTIA

Monipuolisiin tehtäviin kuuluvat mm myynnin ja ostojen tukitoimet, tuotetietojen, tarjousten, sopimusten ja markkinointimateriaalien hallinta, yhteydenpito asiakkaisiin ja toimittajiin sekä jaostopäälliköiden avustaminen.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää huolellista ja ripeää työotetta sekä hyvää organisointikykyä.

Olet yhteistyökykyinen ja joustava tiimityöskentelijä, joka pitää langat käsissään sekä priorisoi asiat kiireisinä hetkinä ja vie ne loppuun asti. Suhtaudut työtehtäviisi ennakkoluulottomasti ja innostuneesti.

Odotamme sinulta

  • kaupallista koulutusta ja aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja assistentin tehtävistä
  • hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • Microsoft Office -ohjelmien käyttökokemusta, erityisesti Word ja Excel
  • positiivista, asiakaslähtöistä ja toimeen tarttuvaa asennetta
  • kiinnostusta itsesi kehittämiseen ja uuden oppimiseen

Tarjoamme mielenkiintoisen toimintakentän sekä vakaan yhtiön edut. Kyseessä on kokopäivätyö, työsuhteen aloitus sopimuksen mukaan.

Tiedusteluihin vastaa toimitusjohtaja Patrik Ulfves iltapäivisin klo 15–18, puh. 050 525 0181.

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään viimeistään keskiviikkona 5.2. sähköpostiin patrik.ulfves@vestek.fi, merkitse aiheeksi Myyntiassistentti. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja teemme valinnan heti oikean henkilön löydyttyä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1331624
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sijainti: Espoo
  • Lisätietoja antaa: Toimitusjohtaja Patrik Ulfves iltapäivisin klo 15–18, puh. 050 525 0181