Myyntiassistentti
Lojer Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.11.2019

Kielitaitoinen myyntiassistentti
100-vuotiaaseen perheyritykseen Sastamalaan

Työtehtäviin kuuluvat kotimaan asiakkaidemme sekä ulkomaisten jälleenmyyjien asiakaspalvelu niin puhelimessa kuin sähköpostitse, tilaustenkäsittely ja myyntilogistiikka sekä laskutus. Hakijan osaamisesta riippuen tehtävään voi kuulua myös muita osa-alueita.

Sinulla on kaupallinen peruskoulutus ja muutaman vuoden kokemus vastaavista tehtävistä. Puhut ja kirjoitat sujuvaa suomea ja englantia. Kokemus viennin tehtävistä, ja muu kielitaito (erityisesti venäjä tai saksa) katsotaan eduksesi. Olet asiakaslähtöinen ja organisointikykyinen tiimipelaaja, joka ei pelkää laittaa itseään likoon. Toimit järjestelmällisesti ja tehokkaasti kiireestä huolimatta. Omaat hyvät tietotekniset taidot ja omaksut uudet tehtävät nopeasti. 

Laita hakemusta ja CV:tä tulemaan! Hakemuksia käsitellään jatkuvasti, ja valinta voidaan tehdä heti kun sopiva hakija löytyy. Työsuhde on vakituinen ja kokopäiväinen.

Hakemukset palkkatoivomuksineen tulee lähettää 6.1.2020 mennessä pekka.koski@lojer.com. Lisätietoja tehtävästä antaa vientijohtaja Pekka Koski, puh. 010 830 6720. 

HUOM! Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana, ja valinta voidaan tehdä jo ennen hakuajan umpeutumista.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot