Myyntiassistentti
Montonissa Partanen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.6.2019

Toimintamme kasvaessa haemme joukkoomme myyntiassistenttia, joka hoitaa toimistossamme jokapäiväisen asiakaspalvelun. Asiakkaitamme ovat perinteisesti suomalaiset lasien asennusliikkeet ja muut erilaisia lasiratkaisuja tarjoavat yritykset. Toimipisteemme sijaitsee Helsingin Konalassa.

Työhön kuuluu asiakaspalvelun lisäksi myös back office -tehtäviä. Perehdytyksemme myötä osaat tarjousten tekemisen asiakkaalle, niiden vahvistamisen ja tilausten syöttämisen ohjelmistoomme. Yhteydenpito tuotantoon, laskutus ja muut back office -toiminnot ovat myös osa toimenkuvaasi.

Haemme aktiivista ja ystävällistä henkilöä, joka tekee työnsä tarkasti. Sinulla on hyvät tekniset valmiudet ja halu oppia uutta. Tarvitset työssäsi suomea ja englantia sekä Office-ohjelmien hallintaa. Lisäksi käytämme CRM-järjestelmää, johon saat opastuksen. 

Odotamme sinulta teknistä osaamista ja numerotarkkuutta. Kohtaat asiakkaat hymyillen niin puhelimitse, sähköpostitse kuin kasvokkainkin.

Tarjoamme mielenkiintoisen työpaikan lasialalla perinteikkäässä ja kasvavassa yrityksessä. Tehtäviäsi tukemaan saat tuotekoulutuksen, ajanmukaiset välineet ja osaavan tiimin. Tule mukaan joukkoomme!

Jos herätimme kiinnostuksesi, ota yhteyttä! Paikka täytetään sopivan hakijan löydyttyä.

Työ alkaa sopimuksen mukaan, viimeistään elokuussa 2019.

Lisätietoja antaa ja hakemukset palkkatoiveineen ottaa vastaan toimitusjohtaja Gary Nõmm, puh. 040 505 5766, gary@montonissapartanen.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1277336
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Toimitusjohtaja Gary Nõmm, puh. 040 505 5766