Myyntiassistentti
Klinkmann Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.2.2019

Etsimme palvelutiimiimme Helsingin toimistoon lisävahvistukseksi:

MYYNTIASSISTENTTIA

Päätehtäväsi on myynnin asiakaspalvelutehtävät, kuten myyntitilausten ja kyselyjen vastaanotto sekä niiden käsittely. Työhösi kuuluu raporttien valmistelua, dokumentointia ja monipuolisia myynnin tukitehtäviä. Toimit osana Service Desk -tiimiämme.

 

Pidät kaupallisesta asiakastyöstä ja sinulla on aikaansaava työote. Olet tarkka, järjestelmällinen ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja, ja innokas oppimaan uutta. Sinulla on hyvä asiakaspalveluasenne. Tehtävässä tarvitaan myös englanninkielen osaamista.  Arvostamme nykyaikaisten työvälineiden hallintaa (Excel, Outlook, verkkopalvelut). Aikaisempi kokemus toiminnanohjausjärjestelmien käytöstä katsotaan eduksi.

 

Toivomme sinulta:

·  tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta

·  Excelin käyttötaitoa, SAP-osaaminen on etu

·  sujuvaa suomen ja englannin taitoa sekä suullisesti että kirjallisesti

 

Tarjoamme sinulle kansainvälisen toimintaympäristön ja monipuolisen tehtäväkokonaisuuden sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi. Toimistomme sijaitsee Pitäjänmäellä, hyvien kulkuyhteyksien varrella, Mäkkylän juna-aseman vieressä.

 

Lähetä kuvallinen hakemuksesi palkkatoiveineen sekä CV viitteellä ”Myyntiassistentti Oma Nimi” viimeistään 22.3.2019 mennessä sähköpostitse hr@klinkmann.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Otamme yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, joten laita yhteystiedot mukaan.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1240238
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Espoo, Helsinki