(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti
Carrot Palvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2018

Carrot Palvelut Oy on kotimainen, vuonna 1998 perustettu henkilöstövuokraukseen ja rekrytointiin erikoistunut yritys. Työllistämme päivittäin useita satoja eri toimialojen osaajia. Joustavat ja henkilökohtaiset palvelumme tavoittavat valtakunnallisesti kaikki Suomen talousalueet.

Haemme nyt asiakasyrityksellemme Turun Sähkö- ja Rakennustukku Oy:lle myyntiassistenttia. Pääasialliset työtehtävät koostuvat myyntiin liittyvistä tukitoiminnoista sisältäen mm. varastonhallintaa, tilausten tarkistamista, myyntitilausten vastaanottoa ja käsittelyä, vientidokumenttien laatimista sekä kuljetustilausten tekemistä. Myyntiassistentin työnkuvaan kuuluvat myös muut juoksevat toimistotyötehtävät. 

Edellytämme sinulta

-tehtävään soveltuvaa koulutusta tai työkokemusta

-hyvää osaamista Microsoft Office-ohjelmistoista

-tarkkuutta ja huolellisuutta

-itsenäistä ja positiivista työskentelyotetta, asiakaspalveluhenkisyys on myös tärkeää

-sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (muu kielitaito on eduksi)

Teknisen alan tuntemus katsotaan eduksi mutta ei ole välttämätöntä. Lemonsoft-ohjelmiston tunteminen ja aikaisempi osaaminen ovat eduksi.   

Tarjoamme sinulle vakituisen kokopäivätyön ja erittäin mukavan työyhteisön. Työsuhde alkaa vuokratyösuhteena, mutta sinulla on mahdollisuus siirtyä myöhemmin asiakasyrityksemme kirjoille. 

Hae paikkaa oheisesta linkistä tai muokkaa jo luotua profiiliasi. Liitä hakemukseen myös palkkatoiveesi. 

www.carrot.fi

 

Carrot - meillä on töitä