(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti
ProMinent Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.2.2018

Haemme nyt myyntiassistenttia vahvistamaan joukkoamme

 

Tehtävänkuvaus:

Myyntiassistentti työskentelee Helsingin toimipisteellä osana myynti- ja huoltotiimiä. Työssäsi tuet kenttämyyjiä ja huoltohenkilökuntaa jakamalla tietoa eri sidosryhmien välillä. Reagoit sisään tuleviin yhteydenottopyyntöihin eri kanavien kautta. Seuraat aktiivisesti tilaus- ja toimitusketjua varmistamalla asiakastyytyväisyyden. Monipuoliset myyntiassistentin työtehtävät kattavat tilaus- ja tarjouskäsittelyä, huoltoraporttien kirjaamista, laskutusta sekä reklamaatioiden käsittelyä. Lisäksi pääset tekemään myös markkinoinnin tukitehtäviä. Perinteisen markkinoinnin lisäksi, toteutat myös digimarkkinoinnin toimenpiteitä eri sidosryhmien kanssa. Kansainvälisessä organisaatiossa olet yhteydessä myös ulkomaisiin toimittajiin. Kommunikoit sujuvasti suullisesti sekä kirjallisesti englannin kielellä.

 

Yleistä:

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on hyvät tietotekniset taidot ja oma-aloitteinen työskentelyote. Aikaisempi kokemus myynnin tuen ja raportoinnin tehtävistä on sinulle hyödyksi. Lisäksi kokemus myynnillisistä asiakaspalvelutehtävistä sekä markkinoinnista on suuri etu. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin asenne: haluat aidosti auttaa muita ja tarjota parasta mahdollista asiakaspalvelua jokaisessa asiakaskontaktissa. Arvostamme palveluhenkistä työskentelyasennetta ja toivomme sinulla olevan luontaista silmää asiakkaan palvelemiselle myös lisämyynnin osalta.

Tarjoamme tehtävään kattavan perehdytyksen. Kun sinä puolestasi omaat asiakaslähtöisen ajattelutavan sekä aktiivisen ja tavoitteellisen työskentelyasenteen, niin onnistumisen edellytykset ovat kohdallaan. Arvostamme myös halua kehittää omaa osaamista tulevaisuudessakin. Työyhteisössämme panostetaan paljon viihtyisään ja kannustavaan ilmapiiriin. Siksi toivomme myös sinun arvostavan näitä asioita, ja tuovan persoonallasi oman panoksesi hyvään työyhteisöön.


Tarjoamme sinulle:

- Vakituisen ja monipuolisen tehtävänkuvan
- Ammattitaitoisen organisaation sekä tiimin tuen
- Mahdollisuuden vastuun kasvattamiseen osaamisen ja näyttöjen kautta
- Kiinteän palkkauksen
- Hyvän perehdytyksen ja koulutuksen

 

Odotamme sinulta:

- Tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta
- Aikaisempaa työkokemusta vastaavista työtehtävistä
- Hyviä vuorovaikutustaitoja ja oma-aloitteisuutta
- Englanninkielen taitoa
- Hyviä IT-taitoja. Osaaminen toiminnanohjausjärjestelmän käyttämisestä on etu (ERP & SAP).


Työsuhde on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan. Ilmoitathan palkkatoiveesi hakemustekstin yhteydessä.

 

Haku:

Hae tehtävään rekisteröimällä itsesi hakijaksi osoitteessa http://www.empore.fi/tyopaikat 18.02.2018 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Emporen Oy:n rekrytointikonsultti Susanna Eskola puh. 040-6208387 tai sähköpostitse susanna.eskola@empore.fi