(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti
Ekberg 1852 Oy Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.12.2017

Ekberg perustettiin 1850-luvun Helsingissä ja sillä on aivan erityinen asema suomalaisessa kahvila- ja leipomokulttuurissa. Tänään toimimme kahvilana, konditoriana, leipomona ja lisäksi tarjoamme pitopalvelun sekä juhlatilan tilaisuuksia varten.

Etsimme joukkoomme itsenäiseen työskentelyyn pystyvää vastuuntuntoista ja oma-aloitteista kokoaikaista myyntiassistenttia.

 

Työtehtäviisi sisältyy mm. seuraavia tehtäviä:

  • Ekbergin edustaminen henkilökohtaisesti, puhelimitse tai sähköpostitse
  • Asiakkaan pyyntöjen käsittely
  • Tarjousten tekeminen
  • Tapahtumien ja tilaisuuksien suunnitteleminen ja järjestäminen
  • Sopimusten neuvotteleminen
  • Laskuttaminen
  • Muita hallintotehtäviä

 

Tehtävässä menestyminen edellyttää
 

  • Kokemusta HoReCa alalta, erityisesti cateringista
  • Myyntilähtöistä aktiivista otetta
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi
  • Hyviä tiimityö- vuorovaikutustaitoja
  • Kykyä itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn sekä positiivista asennetta
  • Tarkkuutta ja yittäjähenkeä
  • Itsenäistä työskentelytapaa

 

Mitä tarjoamme?
Tarjoamme ystävällisen työilmapiirin sekä mukavat työtoverit, erinomaiset ​​tuotteet ja mielenkiintoisia tehtäviä Helsingin ydinkeskustassa sekä muita etuja. Monipuolisen ja haastavan tehtäväkentän yhdessä alansa maineikkaimmista yrityksistä.


Lähetä CV ja saatekirjeen osoitteeseen jobs@ekberg.fi mahdollisimman pikaisesti, kuitenkin 21.2.2018 mennessä.