(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti - Turku
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.6.2019
Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Bonava toimii Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 2100 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 1,37 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.Visiomme on luoda asiakkaillemme uusia koteja ja onnellisia naapurustoja, joihin ihmiset tuntevat kuuluvansa. Visio on meille kaikille sydämen asia ja intohimomme. Se vie meitä eteenpäin ja ohjaa meitä matkallamme joka päivä.www.bonava.fi Oletko aurinkoinen tiimipelaaja? Sytytkö työpöydästä, joka täytyy monipuolisista myyntiä avustavista työtehtävistä? Etsimme asiakasyrityksellemme Bonava Suomi Oy:lle myyntiassistenttia toimimaan koko Turun toimiston myyntiorganisaation "oikeana kätenä". Kyseessä on vuoden mittainen määräaikainen vuokratyösuhde ja työ alkaa elokuussa 2019.

Tehtävän kuvaus 

Tuet myyntiassistentin tehtävässäsi kokonaisvaltaisesti myyntiorganisaatiota. Monipuoliseen työnkuvaan sisältyy muun muassa yhteydenpitoa eri sidosryhmien kanssa, asiakirjahallintaa ja CRM-järjestelmätietojen ylläpitoa. Lisäksi vastuullasi on matkavaraukset, tilaisuuksien järjestäminen ja organisointi, mukaan lukien oman tiimisi virkistystoiminnan järjestäminen. Osallistut myös markkinointitiimin kanssa tehtävään ideointiin ja materiaalipäivitykseen liittyvään työhön. Ylipäätään huolehdit toimiston arjen sujumisesta reippaalla ja oma-aloitteisella toimintatyylilläsi ja varmistat, että olet apuna siellä, missä sinua tarvitaan.

Toivomme sinulta 

Tehtävässä menestymistäsi tukee soveltuva koulutustausta (esim. tradenomi) ja aikaisempi kokemuksesi vastaavanlaisista työtehtävistä (esim. myynti- tai toimistoassistentin tai kiinteistövälittäjän tehtävistä). Työskentelet mielelläsi sekä itsenäisesti että osana tiimiä, kannat vastuun omista töistäsi ja tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Sopeudut joustavasti vaihtuviin työtilanteisiin ja kykenet toimimaan ajoittain kiireisessäkin aikataulussa. Olet asenteeltasi aurinkoinen asiakaspalvelija niin sisäisessä kuin ulkoisessakin viestinnässä. Sinulla on ajantasaiset IT-taidot ja MS Office-ohjelmat ovat sinulle entuudestaan tuttuja. Omaat valmiuden työskennellä suullisesti ja kirjallisesti sekä englannin että suomen kielellä. 

Tarjoamme 

Bonava tarjoaa sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän, valoisat ja modernit työskentelytilat sekä työtäsi tukevan työyhteisön. Bonavan visio on luoda onnellisia naapurustoja, jota sinäkin omalla työpanoksellasi pääset toteuttamaan!
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Anne Kumpulainen, puh. 030 6090 633 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi perjantaina 14.6. klo 9-10 ja maanantaina 24.6. klo 13-14 välisenä aikana. Lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 25.06.2019 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi