(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti, Schmitz Cargobull Suomi Oy (Vantaa)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2019

Schmitz Cargobull AG on Euroopan johtava raskaankaluston perävaunujen-, puoliperävaunujen ja päällirakenteiden valmistaja. Schmitz Cargobull AG valmistaa perävaunuja ja päällirakenteita kuljetus- ja logistiikka-alan vaatimuksiin nykyaikaisia modulaarijärjestelmiä hyödyntäen. Schmitz Cargobull on alalla todella kokenut toimia, onhan yhtiö toiminut alalla menestyksekkäästi jo yli 125 vuotta. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Saksan Horstmarissa, tehtaita yhtiöllä on Saksassa usealla paikkakunnalla, sekä Espanjassa ja Liettuassa.

Schmitz Cargobull Suomi Oy on Schmitz Cargobull AG:n 100% omistama myyntiyhtiö, joka vastaa Suomen markkina-alueella uusien ja käytettyjen trailereiden sekä varaosien myynnistä.

Schmitz Cargobull Suomi Oy etsii nyt kauttamme aktiivista ja itseohjautuvaa myyntiassistenttia Suomen pääkonttorille Vantaalle.

Myyntiassistenttina vastaat myyntireskontran hoidosta (hallinta ja seuranta), myyntilaskutuksesta sekä osaltasi tuotteiden markkinoinnista yhdessä muun henkilöstön kanssa. Hallinnoit perävaunujen rekisteröintiprosesseja ja toimit varaosaliiketoiminnan tukena. Suunnittelet asiakastilaisuuksia yhdessä yhtiön johdon kanssa sekä teet tarvittaessa kokous- ja matkajärjestelyjä. Toimit johdon assistenttina ja olet tarvittaessa myyntitiimin apuna. Oman tiimin lisäksi verkostoidut sujuvasti myös ulkomaisten kollegoiden kanssa. Koulutusten ja muiden tapahtumien myötä tehtävään sisältyy ajoittaista matkustamista Euroopassa.

Voit olla toiminut aikaisemmin vastaavantyyppisessä tehtävässä, mutta se ei ole välttämätöntä. Tehtävä edellyttää kuitenkin teknistä ymmärrystä tai kokemusta tekniseltä toimialalta. Koulutuksesi voi olla esimerkiksi kaupallinen tai tekninen. Odotamme sinulta ahkeraa ja oma-aloitteista asennetta, itsenäistä työotetta sekä luotettavuutta. Hallitset hyvin kokonaisuuksia ja pidät useita lankoja samanaikaisesti käsissäsi. Osaat priorisoida ja saat asioita aikaiseksi. Työskentelet sujuvasti suomen ja englannin kielellä ja olet tottunut käyttämään MS Office -ohjelmia. Saksan kielen taito ja kokemus SAP-toiminnanohjausjärjestelmästä katsotaan tehtävässä eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja itsenäisen työn kansainvälisessä yrityksessä, kattavan perehdytyksen sekä kannustavan palkkauksen. Myyntiassistentin tehtävässä sinulla on loistava mahdollisuus päästä omalta osaltasi vaikuttamaan myyntiorganisaation kasvuun ja kehitykseen myös tulevaisuudessa.

Työt alkavat sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä. Jos uskot olevasi etsimämme henkilö, tartu tilaisuuteen täyttämällä hakemus alla olevan linkin kautta 28.2.2019 mennessä. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi ja -tehtävistäsi. Kaikki lisätiedot tehtävästä arkisin klo 9-15, Click Henkilöstöpalveluiden seniorikonsultti Anette Tervakangas, puh. 050 411 0271.