(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti Rudukselle
Rudus Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2020
Rudus Oy
Rudus on näkyvästi mukana siellä missä rakennetaan: taloja, teitä, siltoja, pihoja. Toimintamme ytimen muodostavat betoni, betonituotteet, erilaiset kiviainekset ja kierrätys. Panostamme rakentamisen laatuun ja kannamme vastuun myös ympäristöstä. Palvelemme Suomen, Baltian ja Venäjän asiakkaitamme noin 920 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 356 miljoonaa euroa. Kuulumme kansainväliseen CRH-rakennusmateriaalikonserniin.
Toimenkuva
Ruduksen Lohjan tehtaalle etsitään myyntiassistentille työparia.

Tehtäviisi kuuluvat kuljetusten järjestely, asiakaspalvelu sisältäen tilaukset ja laskutuksen, yhteydenpito eri sidosryhmien välillä sekä asennuslaitteiden vuokraus ja laskutus. Käytössä on SAP-järjestelmä. Työ koostuu Lohjan, Tampereen ja Oulun tehtaiden tehtävistä ja työpaikan sijainti on Lohjalla. Tehtävä alkaa puolen vuoden määräaikaisuudella ja se on tarkoitus vakinaistaa syksyllä 2020.
Odotamme sinulta
Tehtävää hakiessasi eduksi on mm. aikaisempi kokemus kuljetusten järjestelyistä ja lisäksi olet näppärä käyttämään erilaisia tietojärjestelmiä. Henkilönä olet omatoiminen ja organisointikykyinen sekä huumorintajuinen ja asiakaspalvelutaitoinen. Otat vastuun tehtävistäsi sekä nautit työn hektisyydestä. Edellytämme hyvää paineen ja kiireen sietokykyä.
Muut tiedot
Tarjoamme sinulle monipuolisen työtehtävän, valtakunnallisen yrityksen edut ja mukavat työkaverit sekä mahdollisuuden kehittyä todelliseksi ammattilaiseksi. Hae tätä heti ja liitä mukaan ansioluettelosi. Tehtävään liittyviin kysymyksiin vastaamme arkisin klo 8-10 välisenä aikana.
Kesto
Vakinaistuva
Lisätietoja
Johanna Harjumäki, Johanna.Harjumaki@vmp.fi, 040 307 5402
Hakeminen
Hae paikkaa viimeistään 29.02.2020 mennessä.