(Poistunut julkaisusta)

Myyntiassistentti, Astma- ja allergiatiimi, Kotimaan myynti ja markkinointi
Orion Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.7.2018

Tehtävän kuvaus

Haemme innostunutta ja positiivista tiimipelaajaa astma- ja allergiatiimin myyntiassistentiksi.

Myyntiassistenttina avustat kotimaan myyntitiimin lääke-edustajia asiakastyössä sekä hoidat tuotehallintaan liittyviä tehtäviä SAP-ympäristössä. Lisäksi työtehtäviäsi ovat muun muassa tilaisuuksien ja kongressimatkojen järjestäminen, laskujen tiliöinti, tuotelistojen ylläpito sekä yhteydenpito asiakkaisiin ja muihin yhteistyökumppaneihin. Toimit myös aktiivisesti eri projektiryhmissä sekä osallistut toiminnan kehittämiseen yhdessä myynti- ja tuotepäällikön kanssa. Tarjoamme sinulle vaihtelevan työnkuvan energisessä ja mukavassa työyhteisössä.

Yksikön kuvaus

Orion on suomalainen lääkeyhtiö - hyvinvoinnin rakentaja, joka toimii maailmanlaajuisesti. Orion kehittää, valmistaa ja markkinoi ihmis- ja eläinlääkkeitä sekä lääkkeiden vaikuttavia aineita. Yhtiö panostaa jatkuvasti uusien lääkkeiden sekä hoitotapojen tutkimiseen ja kehittämiseen.
 
Suomessa Orion on markkinajohtaja lääkkeiden sekä apteekissa myytävien itsehoitovalmisteiden myynnissä. Suomen myynti- ja markkinointiorganisaatio edistää ihmislääkkeiden ja itsehoitovalmisteiden myyntiä pääkohderyhminään apteekit, kuluttajat, hoitajat ja lääkärit.

Edellytykset

Intohimonasi on auttaa muita onnistumaan tavoitteissaan. Työssäsi olet palveluhenkinen, järjestelmällinen ja tarkka. Sinulla on kykyä työskennellä pitkäjänteisesti, oma-aloitteisesti ja paineen alaisena.

Sinulla on kaupallinen peruskoulutus tai vastaavat tiedot, hallitset yleisimpiä tietokoneohjelmia ja suomen sekä englannin kielen taitosi on sujuva. Kokemus lääkealan tehtävistä katsotaan eduksi.

Kiinnostuitko tehtävästä? Hae tehtävää 10.8. mennessä!