(Poistunut julkaisusta)

Myynti- ja markkinointijohtaja
Accountor HR Solutions

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.12.2020

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Me Accountor HR Solutionsilla tarjoamme ensiluokkaisia ohjelmistoratkaisuja palkanlaskennan, työajanhallinnan ja HR:n tarpeisiin yksityisellä ja julkisella sektorilla. Asiakkaitamme ovat etenkin suuret ja keskisuuret kotimaiset yritykset ja ohjelmistoillamme (Mepco, TyövuoroVelho, TuntiVelho ja MaraPlan) hoidetaan yli 500.000 työsuhteen elinkaareen liittyviä palveluita. Olemme siis alallamme johtava toimija ja laadukkaalla palvelulla on suuri merkitys monen suomalaisen työntekijän sujuvan arjen kannalta.

Tule mukaan myymään Suomen parasta työelämän ohjelmistoalustaa!

Nykyinen myynti- ja markkinointijohtajamme siirtyy urakierron myötä yhtiömme sisällä uusien, mielenkiintoisten tehtävien pariin, minkä myötä meillä on tilaa uudelle avainpelaajalle. Myynti- ja markkinointijohtajana kannat kokonaisvastuun myynti- ja markkinointistrategiamme luomisesta ja toteuttamisesta, toimintojen johtamisesta sekä niiden kehittämisestä Accountor HR Solutionsin liiketoimintastrategian mukaisesti.

Varmistat kasvumme kehittämällä aktiivisesti nykyasiakassuhteita ja johtamalla uusasiakasmyyntiä tiiviissä yhteistyössä eri yksiköiden ja sidosryhmien kanssa myös koko Accountor-konsernin sisällä. Olet mukana kehittämässä asiakaskokemusta systemaattisella ja tuloslähtöisellä työskentelytavalla. Ohjaat markkinointitiimiämme tukemaan myyntiä markkinoinnin keinoin. Osallistut aktiivisesti liiketoiminnan kehitys- ja strategiatyöhön, raportoit toimitusjohtajalle ja toimit osana johtoryhmäämme. Omalla toiminnallasi ja kokemuksellasi tuet tavoitettamme siirtyä entistä voimakkaammin SaaS-pohjaiseen liiketoimintaan.

Myyntijohtajana ohjaat tiimisi toteuttamaan omat suunnitelmansa ja saavuttamaan myyntitavoitteet. Johdat tiimiäsi leaderment-lupaustemme mukaisesti: Näytän, että välitän, teen mitä lupaan ja saan asioita aikaiseksi.

Näillä taidoilla onnistut!

Myyntityö on intohimosi.  Sinulla on vahvaa näyttöä tuloksekkaasta myynnin ja markkinoinnin johtamisesta sekä kehittämisestä. Sovit joukkoomme, mikäli motivoidut tavoitteiden saavuttamisesta, kasvuyhtiössä työskentelystä ja onnistuneiden ratkaisujen löytämisestä asiakkaillemme. Pystyt suunnittelemaan ja luomaan myyntiaktiviteetteja olemassa oleville ja uusille tuotteille, palveluille ja järjestelmille. Hahmotat nopeasti asiakkaiden tarpeet, verkostoidut aktiivisesti ja keskustelet luontevasti niin HR-päättäjien kuin liiketoiminta- ja toimitusjohtajien kanssa.

Johdat tiimisi huipputuloksiin valmentavalla otteella. Annat tiimille selkeät tavoitteet ja tuet ryhmän jäsenten henkilökohtaista ja ammatillista kasvua. Olet innostunut myös myynnin järjestelmien, myyntiprosessien ja myynnin raportoinnin kehittämisestä.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja tulet suomen lisäksi toimeen myös englanninkielellä. Sinulla on erinomaiset neuvottelu- ja viestintätaidot. Kokemus ohjelmistoliiketoiminnasta ja myynnistä kumppaniverkoston kautta antaa sinulle vahvat onnistumisen edellytykset.

Haluamme, että viihdyt!

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haasteellisen työn rennossa ja kannustavassa työympäristössä sekä hyvät kehittymismahdollisuudet osana kasvavaa ja kehittyvää yhtiötä. Laaja nykyasiakaskuntamme ja Suomen paras HR-ohjelmisto luo työllesi onnistumisen edellytykset. Tueksesi saat kokeneen ammattilaistiimin. Tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja edut. Asemapaikkasi voi olla joko Espoon, Tampereen, Jyväskylän tai Turun toimipisteessämme. Laitamme työntekijämme etusijalle, sillä uskomme vahvasti, että hyvä henkilöstökokemus tuottaa erinomaista asiakaskokemusta. Siksi meillä onkin mahtavaa työskennellä!

Kulttuurimme on avoin ja mutkaton. Meillä on rehellinen tekemisen meininki! Vapautta ja vastuuta on sopivassa määrin. Työntekijöidemme hyvinvointi ja huolenpito on meille sydämen asia. Työskentelyämme ohjaavat arvomme: arvostus ja luottamus toisiamme kohtaan, sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla, katse tulevaisuudessa. Me olemme tiimi: Kannustamme, luotamme ja pidämme huolta toisistamme. Se tarjoaa kestävän pohjan ammatilliselle kasvulle ja jokaisen omien vahvuuksien löytämiselle. Olemme kyvykkäitä, ystävällisiä ja aina valmiina auttamaan työtovereita sekä asiakkaitamme. Tutustu meihin täällä!

Kiinnostuitko?

Toimitusjohtaja Petri Kahisalo vastaa mieluusti kysymyksiisi tehtävästä ja organisaatiostamme. Hänet tavoitat parhaiten to 17.12. klo 9-11 ja ma 28.12. klo 10-12, numerosta 040 3585 494. Toivottavasti herätimme kiinnostuksesi, ja kerrot meille tarkemmin itsestäsi ja kokemuksestasi CV:n sekä hakemuksen muodossa palkkatoiveen kera viimeistään 3.1.2021.

Accountor HR Solutions on osa Accountor-konsernia. Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa.

Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa.

www.accountor.fi