(Poistunut julkaisusta)

Myynti- ja markkinointiassistentti Vantaalle
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.2.2018



Työn kuvaus:
  Vuonna 1996 perustettu Acer Finland Oy on myynti- ja huoltotoimintaan keskittynyt IT -alan yritys. Toimintamme on jakaantunut kahteen päätoimialaan: Myyntitoimintaan, joka on agentuuritoimintaa ja tuotemerkin edustamista paikallisilla kuluttaja-, yritys-, ja EDU -markkinoilla.  Sekä huoltotoimintaan, joka kattaa takuu- ja takuun ulkopuolisten huoltojen suorittamista ja koordinointia sekä oman huollon että kumppaniverkoston kautta. Tuoteportfolioomme kuuluu mm. tietokoneet, monitorit, dataprojektorit sekä tabletit.
 
Acer Finland on osa kansainvälistä Acer -konsernia.  Taiwanissa 1976 perustettu Acer on yksi johtavista informaatio- ja viestintäteknologia-alan yrityksistä, jolla on toimintaa yli 160:ssä eri maassa.  Acer keskittyy tulevaisuuteen, jossa laitteet, ohjelmistot ja palvelut yhdistyvät luoden uusia mahdollisuuksia kuluttajille ja yrityksille.  Tällaisia ovat palvelukeskeinen teknologia, esineiden internet, pelaaminen ja virtuaalitodellisuus.  Acerilla työskentelee 7,000+ henkilöä, jotka ovat omistautuneet ihmisten elämää ja yritysten toimintaa parantavien innovatiivisten tuotteiden ja ohjelmistojen tutkimukseen, suunnitteluun, markkinointiin, myyntiin ja tukeen, rikkoakseen ihmisten ja teknologian välisiä esteitä.

Etsimme asiakkaallemme Acer Finland Oy:lle vahvistusta heidän myyntitiimiin edeltäjän siirtyessä uusiin Pohjoismaisiin tehtäviin Acerilla. Haemme myynti- ja markkinointiassistenttia noin 6 kk määräaikaiseen työsuhteeseen, jonka jälkeen on mahdollista, että työsuhde jatkuu. Toimipiste sijaitsee Vantaan Jumbon lähettyvillä hyvien kulkuyhteyksien varressa. Työsuhde alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Toivomme henkilöllä olevan jonkun verran aiempaa kokemusta assistentin tehtävistä.  Eduksi luemme kokemuksen myynnin tai markkinoinnin parista. Lisäksi toivomme sinulta:
- Hyvää osaamista MS Office ohjelmista
- Perustason kuvankäsittelyn osaamista Adobe Acrobat -ohjelmistolla
- Sujuvaa englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
- Hyviä viestintä- ja kommunikointitaitoja
- Oma-aloitteista ja joustavaa asennetta
- Asiakaspalveluhenkisyyttä
- Kykyä ja halua työskennellä hektisessä ilmapiirissä

Tehtäviisi kuuluu:
- Myynnin tuki (back office roolissa)
- Markkinointiin liittyvät tehtävät (kuten Internet-sisältöjen päivitys, kuvapankin hallinta, tuotemarkkinointitekstin tuottaminen)
- Yhteydenpito asiakkaisiin ja materiaalin toimittaminen heille
- Tapahtumajärjestelyt
- HR raportointi ja muut henkilöstöhallintoon liittyvät tehtävät
- Hotellivaraukset ja matkajärjestelyt
- Laskujen tarkastus ja tiliöinti
- Yleiset toimistotehtävät, kokous- ja palaverijärjestelyt ja toimistotarvikkeista huolehtiminen

Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän kansainvälisessä työympäristössä. Tiimi on pieni ja tiivis, missä pääset työskentelemään itsenäisesti laajassa roolissa. Aloittamme haastattelut heti, joten lähetä hakemus pikaisesti Adeccon sivulla www.adecco.fi ja liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR Konsultti Mia Kettunen numerosta 040 845 1012 tai sähköpostitse mia.kettunen@adecco.fi.
 

Asiakkaan tehtävänimike:  Assistentti


Sijainti:  VANTAA


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Mia Kettunen, 040 845 1012


Toimipaikka:  VANTAA