Tietoa tehtävästä
Myynti- ja asiakaspalvelukoordinaattori Lojer Groupille Hollolaan/ Sastamalaan (Lojer Oy ja Merivaara Oy)
Etsimme myynti- ja asiakaspalveluhenkistä sekä hyviä vuorovaikutustaitoja omaavaa asiakaspalvelukoordinaattoria Customer Service -tiimiin vakituiseen, kokopäiväiseen työsuhteeseen Hollolaan tai Sastamalaan. Tulet olemaan osa mukavaa ja rentoa asiakaspalvelutiimiä ja tuot oman panoksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä asiakaspalveluun.
Tehtäviisi kuuluvat erilaiset myynti- ja asiakaspalvelutyöt puhelimitse ja asiakaspalvelujärjestelmämme kautta. Työskentelet tiiviisti Lojerin ja Merivaaran myynnin, tuotannon ja lähettämöiden kanssa. Yksi merkittävä osa tehtävänkuvaasi ovat tilausten käsitteleminen toiminnanohjausjärjestelmässä. Tämän lisäksi vastuullasi ovat verkkokaupan avustavat tehtävät, puhelinvaihteen hoito sekä pienet kehitysprojektit. Osittainen etätyö on mahdollista toimistolla tapahtuvan perehdytysjakson jälkeen.
Edellytämme sinulta erinomaista suomen kielen taitoa sekä hyviä viestintä-, vuorovaikutus- ja ongelmaratkaisutaitoja. Muu kielitaito, kuten englanti ja ruotsi, lasketaan eduksi. Lisäksi sinulla tulee olla hyvät tietotekniset valmiudet.
Tehtävässä menestymisessä sinua auttavat tarkkuus, järjestelmällisyys, tehokkuus, myynti – ja asiakaspalveluhenkisyys sekä motivaatio ja palo toimia asiakaspalvelutehtävissä. Kokemus vastaavista tehtävistä lasketaan eduksi, mutta ei ole suinkaan pakollinen – perehdytämme kyllä tehtävään.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, monipuolisen, vakituisen ja kokopäiväisen tehtävän kansainvälisesti korkealuokkaisten tuotteiden parissa, joustavat työajat, kannustavan palkkauksen sekä monipuoliset henkilöstöedut. Valmistamiamme korkealuokkaisia tuotteita on käytössä yli 115 maassa ja niillä on suuri merkitys asiakkaillemme.
Lähetä hakemuksesi (videohakemuksella erotut varmasti joukosta), CV ja palkkatoiveesi 22.09.24 mennessä osoitteeseen careers@lojer.com.
Hakemuksia käsitellään hakuaikana, ja valinta voidaan tehdä jo ennen hakuajan umpeutumista. Aloitusajankohta sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 22.9.2024 mennessä! Hakemuksen voit lähettää sähköpostilla. Katso tiedot "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Lisätietoja tehtävästä antaa valittavan henkilön tuleva esihenkilö, Customer Service Lead, Natalia Niemi, p. +358 10 8306 758/ natalia.niemi@lojer.com