(Poistunut julkaisusta)

Myynnin koordinaattori
Lejos Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.2.2020

Haemme nyt konsernin emoyhtiöön Juuranto Group Oy:lle myynnin koordinaattoria hoitamaan monipuolisia työtehtäviä Lejoksen ja Ki-Salin myyntilogistiikassa
 

Tehtävänkuvaus:

Myynnin koordinaattorin tehtävässä työskentelet toimistotyöaikaan neljän hengen myynnin tukitiimissä Espoon Keilaniemessä. Työtehtäväsi koostuvat monipuolisista myyntilogistiikan tehtävistä ja olet tottunut siihen, että pöydälläsi on useita asioita auki samanaikaisesti. Käytössäsi on Visma Business toiminnanohjausjärjestelmä (ERP) sekä Microsoft Office 365 -ohjelmistot. Vastaanotat päivittäin tilauksia puhelimitse sekä sähköpostilla. Tarjoat laadukasta asiakaspalvelua vastaamalla tuotesaatavuutta ja varastotilannetta koskeviin kysymyksiin, sekä perustat uusia asiakastilejä järjestelmään. Olet tarvittaessa yhteydessä keskusliikkeisiin ja huolehdit onnistuneesta tilaus-toimitusketjusta. Monipuoliset myynnin koordinaattorin työtehtävät kattavat myös tilauksien laskutusta, ostolaskujen hyväksyntää myyntirahtien osalta, mahdollisten hyvityslaskujen tekemistä sekä reklamaatioiden käsittelyä. Suhtaudut asioihin positiivisesti, olet hyvä tiimipelaaja ja toimit sujuvasti yhteistyössä myös sisäisten sidosryhmien, kuten myyntiedustajien ja myyntipäälliköiden kanssa. Autat heitä mm. tarjouspohjien luomisessa ja järjestelmää koskevissa kysymyksissä. Loma-aikoina toimit tarvittaessa myös heidän sijaisena ja vastaat nimettyjen asiakkaiden palvelusta puhelimitse sekä sähköpostilla. Työskentelet luontevasti ja ammattimaisesti vuorovaikutustilanteissa erilaisten ihmisten kanssa ja viestit sujuvasti sekä suullisesti että kirjallisesti, myös englannin kielellä. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan ehdottomasti eduksi.

Yleistä: 

Menestyt myyntikoordinaattorin tehtävässä, kun sinulla on jo aiempaa kokemusta puhelimitse tehtävästä asiakaspalvelusta tai myynnin tukitehtävästä. Eduksi katsotaan Visma Business toiminnanohjausjärjestelmän tai muun ERP-järjestelmän käyttökokemus. Tehtävä sopii erinomaisesti palveluhenkiselle, tarkalle ja itseohjautuvalle henkilölle. Vahvuutesi on kaupallinen sekä asiakaslähtöinen ajattelutapa ja kyky pitää useammat langat käsissäsi samanaikaisesti. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, olet tiimipelaaja ja haluat omalla työlläsi mahdollistaa myös muiden onnistumisen. Lejos tarjoaa kattavan perehdytyksen ja osaavan organisaation tuen.

Tarjoamme sinulle:

- vakituisen, kokopäiväisen työsuhteen alallaan tunnetun ja kasvavan yrityksen palveluksessa
- mielenkiintoisen, monipuolisen ja vauhdikkaan tehtävänkuvan
- kattavan perehdytyksen ja työssä menestymistäsi tukevan organisaation
- hyvät työvälineet
- huipputiimin ja työyhteisön, jossa jokainen työntekijä on merkityksellinen
- kiinteän ja kilpailukykyisen kuukausipalkan
- mahdollisen kehittyä ja kasvaa ammatillisesti.

Odotamme sinulta: 

- aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnin tukitehtävistä
- palveluhenkisyyttä ja hyviä tiimityöskentelytaitoja
- tarkkaa ja oma-aloitteista työskentelyotetta
- sujuvaa suomen ja englannin kielen tietoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
- hyviä IT-taitoja (erityisesti MS Office ja ERP-järjestelmät).

Työtehtävä on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan. Ilmoitathan palkkatoiveesi hakemustekstin yhteydessä.

Haku: 

Hae avointa tehtävää lähettämällä hakemuksesi osoitteessa https://ura.empore.fi/ 26.2.2020 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Emporen rekrytointikonsultti Susanna Eskola puh. 040 620 8387 tai sähköpostitse susanna.eskola@empore.fi.