Myynnin ja talouden assistentti
Leipomo Primula Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.1.2020

Haemme toimihenkilöidemme joukkoon joko osa-aikaista (30 viikkotuntia) tai kokoaikaista, innokasta oma-aloitteista ja tarkkaa assistenttia.

Tehtävät koostuvat asiakaspalvelun, myynnin, taloushallinnon, laatujärjestelmän ja tuotetietojen ylläpitoon liittyvistä tehtävistä. Asiakaspalvelun ja myynnin töiden osuus on noin puolet työajasta ja se sisältää mm. vaihteen hoidon, tilausten vastaanoton ja myyntiraporttien laadintaa. 

Odotamme sinulta taloushallinnon peruskoulutusta ja/tai työn kautta tullutta osaamista, englannin kielen taitoa, innokkuutta oppia uutta ja kykyä toimia tarkasti nopeatempoisessa organisaatiossa sekä sopeutumiskykyä muutoksiin ja kiireeseen. Tradenomin tutkinto katsotaan eduksi. 

Tarjoamme monipuolisen ja merkityksellisen työtehtävän pienessä dynaamisessa organisaatiossa. Pienessä organisaatiossa pääset osallistumaan moniin kehityshankkeisiin, joka mahdollistaa monipuolisen ammattitaidon karttumisen.  

Lisätietoja tehtävästä 8.1.2020 jälkeen antaa talouspäällikkö Leena Uusitalo, email: leena.uusitalo@primula.fi 
Vastuullinen tehtävä ja kehittymismahdollisuudet odottavat sinua, hae heti!

Hakemukset palkkatoiveineen 26.1.2020 mennessä osoitteeseen leena.uusitalo@primula.fi 

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot