Myynnin Assistentti
Nordic Medcom

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2019

Haemme aktiiviseen tiimiimme Espooseen myynnin assistenttia. 

Työkuvaasi kuuluu: 

  • Toimistotehtävät, kuten asiakaspalvelu puhelimitse, laskutus, postitus.
  • Tarjousprosessiin osallistuminen yhdessä muun tiimin kanssa 
  • Markkinointitehtävät, kuten esitteiden/roll upp:n teko/päivitys, kotisivujen ylläpito sekä osallistuminen     asiakastilaisuuksien ja   näyttelyidenjärjestämiseen.
  • Yhteydenpito asiakkaisiin, tarviketoimittajiin ja muihin sidosryhmiin.
  • Osallistuminen tuotetietojen ylläpitoon ERP-järjestelmässä

Edellytämme sinulta hyviä tietoteknisiä taitoja, mm. Word, Excel ja Indesign ohjelmien hallintaa. Lisäksi edellytämme sinulta hyvää suomen, ruotsin ja englannin kielten suullista ja kirjallista taitoa.

Toivomme sinulta positiivista, itsenäistä ja ahkeraa työotetta ja hyviätiimityötaitoja.

Työ on kokoaikainen klo 8-16, ma-pe. Aloitus heti tai sopimuksen mukaan.

CV ja vapaamuotoinen työhakemus palkkatoiveineen osoitteeseen all@nordicmedcom.fi. 

Täytämme paikan heti, kun löydämme sopivan  henkilön tehtävään.

 

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1219746
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Espoo