Tietoa tehtävästä
Meriser Oy etsii Merikarvialle myynnin assistenttia, jolla on monipuolinen osaaminen toimistotehtävissä. Tehtävässä pääset työskentelemään vaihtelevissa ja vastuullisissa tehtävissä osana kansainvälisesti toimivaa yritystä.
Työnkuva
- Ulkomaankaupan tehtävät
- Tilausten vastaanotto ja laskutus
- Puhelinvaihteen hoito
- Asiakaspalvelu
- Markkinoinnin ja sosiaalisen median tehtäviä
- Muut toimistotyöt
Työ on lähityötä, joten tehtävä edellyttää päivittäistä läsnäoloa Merikarvian toimistolla.
Edellytykset
- Aikaisempi työkokemus vastaavista tehtävistä
- Vahva suomen ja englannin kielen taito, ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi
- Hyvät perustason IT-taidot
Tarjoamme sinulle vakituisen työpaikan vakaassa yrityksessä, mahdollisuuden kehittyä ja monipuoliset tehtävät kansainvälisessä ympäristössä.
Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään 22.12.2024. Haastattelemme jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Henkilöstöpalvelu Go On Pori HR asiantuntija Kati Nordlund 044 239 6867
Tule osaksi Meriser Oy:n menestystarinaa – tehdään yhdessä ratkaisuja, jotka kestävät!
Meriser Oy on vuonna 1965 perustettu suomalainen yritys, joka toimii Merikarvialla. Se valmistaa ja myy korkealaatuisia LVI-tuotteita, kuten lattiakaivoja, tyhjennysventtiilejä ja sadevesiviemäreitä. Yritys on tunnettu omista innovatiivisista tuotteistaan, kuten Merika®-lattiakaivoista, sekä jatkuvasta tuotekehitystyöstään. Meriserillä on noin 10 000 neliömetrin tuotanto-, varasto- ja toimistotilat sekä noin 30 työntekijää. Lisäksi yritys on mukana sekä vienti- että tuontitoiminnassa. Meriser on merkittävä paikallinen työllistäjä ja sillä on ISO 9001:2015 -sertifikaatti laadunhallintajärjestelmästään.
Lisätietoa löytyy yrityksen kotisivuilta: Meriser Oy
Ota yhteyttä:
Palkkaus
Tes/sopimuksen mukaan
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 22.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.