(Poistunut julkaisusta)

Myynnillisiä asiakaspalvelijoita, Tampere
ManpowerGroup Solutions

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.10.2018
ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

 

Haemme nyt innokkaita asiakaspalvelijoita ManpowerGroupin asiakaspalvelukeskukseen Tampereelle. Jos sytyt monenkirjavista asiakaskohtaamisista ja viihdyt työssä, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen, tämä voi olla juuri sitä mitä etsit!

Tehtävässä palvelet Telian kuluttaja-asiakkaita monikanavaisesti puhelimitse, chatin kautta sekä sähköpostilla. Asiakkaiden yhteydenotot voivat liittyä esimerkiksi liittymä- ja kanavapakettien tilaukseen ja hallintaan, käytöntukeen tai laskutukseen. Asiakaskohtaamisiin kuuluu myös lisämyynnin tekeminen. Jokainen asiakaskohtaaminen onkin takuulla erilainen – tässä tehtävässä pääset haastamaan itseäsi monin eri tavoin. Tärkeintä on halu palvella asiakkaita maailmanluokan palveluasenteella ja tarjota heille ensiluokkaisen asiakaskokemuksen!

Mitä toivomme sinulta

Toivomme, että sinulta löytyy ominaisuuksia tulla aidoksi mämppäriläiseksi! Meidän mämppäriläisten ominaisuuksia ovat ketteryys, iloisuus, palvelualttius ja intohimo työtämme kohtaan. Näemme nopeasti lisämyyntitilaisuudet asiakaspalvelukohtaamisissa ja tartumme niihin reippaalla palveluasenteella.

Lisäksi arvostamme, jos opit näppärästi eri asiakaspalvelujärjestelmät ja pystyt myös kiireen keskellä toimimaan huolellisesti ja nopeasti. Koska käytössämme on eri palvelukanavia, toivomme sinun pystyvän työskentelemään vaihtelevasti sekä kirjallisesti että puhelimessa. Eduksesi katsomme englannin kielen taidon sekä aiemman kokemuksen toimisto- tai asiakaspalvelutehtävistä tai mahdollisesti operaattorimaailmasta.

Mitä tarjoamme sinulle

Ensimmäiseksi tarjoamme tietenkin innostavan työporukan, jonka yhteishenki on huippuluokkaa. Touhuamme porukalla aktiivisen Syke-työnhyvinvointitiimimme innoittamana, joka pitää huolen porukkamme henkisestä ja fyysisestä jaksamisesta myös työn ulkopuolella.

Toiseksi, meillä kaikilla on joustavat työajat, joihin voi itse vaikuttaa ennalta. Meillä voit työskennellä myös osa-aikaisesti oman elämäntilanteesi mukaisesti.

Kolmanneksi, meillä saat ICT-alan työehtosopimuksen mukaisen kilpailukykyisen tuntipalkan. Sen päälle saat lisäksi lisäansiota myyntituloksista – mahdollisuus on niin pieniin kuin suurempiinkin ansioihin!

Lisätietoa

Työaikamme ovat palveluaikojen mukaiset arkisin klo 7:55 ja 22:00 –välillä ja lauantaisin klo 8:45 ja 18:00 –välillä. Työsuhteen alussa kaksi viikkoa kestävän palkallisen koulutusjakson ajan toivomme sinun pystyvän sitoutumaan klo 8-16 vuoroihin.

Työt alkavat 19.11. tai sopimuksen mukaan.

Mikäli jokin asia jäi askarruttamaan tai haluat lisätietoa niin palvelupäällikkömme Anna-Kaisa Lehtomäki vastaa mielellään kysymyksiin! Anna-Kaisan tavoitat numerosta 0400 239 771, hän on kalenteristaan varannut aikoja 23.10. 8-11 ja 1.11 klo 9-11. juuri tätä varten. Rekrytointiprosessin etenemisestä taas voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810.

Tutustu esimerkiksi Jyväskylän työyhteisömme meininkiin Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/MGSCCjyvaskyla/

https://www.instagram.com/mgsccjkl/