(Poistunut julkaisusta)

Myynnillisiä asiakaspalvelijoita energia-alalle Fuengirolaan
Barona Fuengirola

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.10.2019

Oletko luontainen haasteiden ratkaisija ja energinen asiakaspalvelija, joka innostuu myyntitavoitteiden rikkomisesta ja laadukkaan asiakaspalvelun tarjoamisesta? Kiinnostaako työskentely energia-alalla, jossa voit kehittyä niin myynnin kuin asiakaspalvelun ammattilaiseksi?

Etsimme myynnillisiä asiakaspalvelijoita Fortumin inbound-asiakaspalvelutiimiimme Baronan Fuengirolan asiakaspalvelukeskukseen! Työt alkavat 3.12. koulutuksella ja tarjolla on sekä kokoaikaisia että osa-aikaisia paikkoja. Mikäli kiinnostuit, mutta joulukuun alku tulee liian nopeasti, ethän jätä hakemukstasi jättämättä, sillä maaliskuussa 2020 on alkamassa myös uusi koulutusryhmä.

Millaista työ on Fortumin tiimissä?

Tehtävässä vastaat Fortumin kuluttaja-asiakkaiden yhteydenottoihin ja ratkaiset heidän erilaiset tarpeensa ammattimaisesti sekä erinomaisella palveluasenteella. Asiakaskohtaamiset ja -tilanteet ovat todella monipuolisia, liittyen esimerkiksi muutostilanteisiin, laskutukseen ja sähköpostiyhteydenottoihin, joten työ on hyvin vaihtelevaa ja toisinaan hektistäkin.

Kyseessä on asiakaspalvelutyö, mutta myynnillinen ote päivittäisessä tekemisessä on erittäin tärkeää. Haluamme tarjota jokaiselle asiakkaalle parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Odotamme sinulta ennen kaikkea

• hyviä vuorovaikutustaitoja

• myyntihenkisyyttä

• kykyä tarttua itsenäisesti erilaisiin sekä monipuolisiin asiakaskohtaamisiin

• Hyviä tietoteknisiä taitoja, koska käytössäsi on useita järjestelmiä samaan aikaan

Aiempi kokemus myyntityöstä tai myynnillisistä asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksi, mutta määrätietoinen ja innostunut asenne työtä kohtaan on kuitenkin tärkeintä. Tarkkuus, hyvä paineensietokyky sekä ratkaisukeskeisyys ovat tehtävän luonteen kannalta ominaisuuksia, jotka edesauttavat siinä menestymistä.

Valmis alan osaaja sinun ei tarvitse olla, sillä perehdytämme tehtävään.

Työajat ja palkkaus

Työvuoroja on tarjolla monipuolisesti, sillä tiimimme työskentelee vuorotyössä vuoden jokaisena päivänä, työaikojen sijoittuessa arkisin klo 6-21 välille ja viikonloppuisin ja pyhinä klo 8-16. Työpäivät ovat kahdeksan tunnin mittaisia, olitpa sitten koko- tai osa-aikainen tiimiläinen.

Työstä maksetaan paikallisen työehtosopimuksen mukaista kuukausipalkkaa, jonka lisäksi maksamme suoritepalkkiota tehokkuudesta sekä myynnistä perustuen päivittäiseen tekemiseesi.

Miksi Baronalle Fuengirolaan?

Baronalla on Espanjan Fuengirolassa oma noin 250 hengen asiakaspalvelukeskus, josta käsin tuotamme yritysasiakkaidemme ydintoimintoja ulkoistettuna palveluna. Rekrytoituessasi tehtävään, työsuhde solmitaan paikallisen maayhtiömme kanssa ja olet osa Barona-konsernia. Baronan palvelukeskuksessa työskennellään Baronan omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä! Fuengirolassa sinua odottaa aurinko, huipputiimi, haastava ja mielenkiintoinen työ, luotettava työnantaja sekä kilpailukykyinen palkkaus paikalliseen tasoon nähden.

Jätä hakemus jo tänään!

Mikäli koet olevasi etsimämme tiimikaveri ja haluat liittyä energiseen joukkoomme, niin jätä rohkeasti hakemus oheisen lomakkeen kautta! Kerrothan myös haetko kokoaikaista vai osa-aikaista työtä. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana ja valinnat tehdään sopivien henkilöiden löydyttyä.

Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastattelulla, joten tarkkailethan sähköpostiasi! Lisätietoja antaa rekrytointikonsultti Jarita Laitinen arkisin klo 10-11 p. 0408382804. Voit tulla myös chattiimme keskustelemaan tehtävästä ja Espanjaan muutosta arkisin klo 9-11 osoitteessa: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/fuengirola/