Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle
DNA Oyj

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2021

Sytytkö myynnillisestä tekemisestä, jossa pääset työskentelemään monikanavaisesti nykyisten asiakkaiden kanssa? Onko ylivertaisen asiakaskokemuksen tarjoaminen sinun juttusi? Nautitko haasteista ja ongelmanratkaisusta? Mahtavaa, sillä juuri tätä kaikkea on työ DNA:n asiakaspalvelussa! Haemme nyt kokoaikaisia ja pitkäaikaisia työntekijöitä DNA:n Helsingin toimipisteelle.

Itse työssä vastaat DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelusta niin puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin välityksellä. Työssäsi pyrit helpottamaan asiakkaiden arkea ratkaisemalla heidän pulmiaan liittyen esimerkiksi laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Asiakaspalvelun ohessa kartoitat myynnillisesti asiakkaan tarpeet kokonaisuutena ja löydät jokaiselle asiakkaalle juuri hänelle sopivat palvelut ja tuotteet. Uusasiakashankinta ei kuulu tehtävään.

Sinun ei tarvitse olla valmis operaattorialan moniosaaja. Tärkeintä on halu oppia ja kehittyä sellaiseksi. Matkalla alan ammattilaiseksi sinua tukevat niin koulutustiimi, työkaverit kuin oma esimiehesikin. Paineensietokykysi joutuu kuitenkin koetukselle, sillä työ on itsenäistä ja tavoitteellista. Pääset kehittämään niin ongelmanratkaisutaitojasi, paineensietokykyäsi kuin asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi.

Arvostamme:

• tavoitteellisuutta ja itseohjautuvuutta

• hyviä IT-taitoja

• englannin sekä ruotsin kielen taitoa

Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa sitten on? Katso työntekijöidemme ajatuksia DNA:sta työpaikkana:

Tiimi, työnkuva, työpaikka -https://www.youtube.com/watch?v=qGqAc1U42e0

Toimitilat, työkaverit ja tuki -https://www.youtube.com/watch?v=sn7KMlVV1Js

Urakehitys, etätyöt ja joustot -https://www.youtube.com/watch?v=IvyipqbnEA0

Töitä tehdään 37,5h/vko. Työvuorot sijoittuvat pääasiassa arkisin klo 7.45 – 18.30 välille. Varauduthan myös 21.15 kestäviin vuoroihin, joita on silloin tällöin. Lauantaivuorot sijoittuvat klo 8.45 – 16.45 väliselle ajalle. Töiden sujuessa mallikkaasti, työtä on mahdollisuus tehdä etänä. Säännöllisiin toimistopäiviin tulee kuitenkin varautua.

Työstä maksetaan kk-palkka + provisiot (ICT TES). Vaikutat siis omalla työpanoksellasi siihen, millaiseksi kuukausiansiosi muodostuu.

Älä enää mieti, vaan jätä hakemus! Haemme uusia työntekijöitä joulukuussa alkavaan koulutukseen. Kysymyksiin vastaa Baronan yhteyshenkilö Sofia Nisumäki numerosta 046 922 5720.

Haluatko entistä paremmat asemat työnhakuun? Käy läpi Barona Akatemian ilmaiset verkkovalmennukset, niin tiedät, mitä asiakaspalvelutyössä vaaditaan. Voit myös todistaa tietosi suorittamalla Asiakaspalvelun Ammattilainen -sertifikaatin. Tutustu: www.barona-akatemia.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot