(Poistunut julkaisusta)

Myynnillinen asiakasneuvoja - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.4.2019
S-Business on yrityskortti, joka tuo ylivoimaista hyötyä ja helppoutta firman arkeen S-ryhmästä.S-Business -kortti käy yli 1600 S-ryhmän toimipaikassa ja kortteja käytetään päivittäisiin hankintoihin jo noin 30.000 yrityksessä. S-Business -liiketoimintaa harjoittaa SOK:n tytäryritys S-Business Oy.
Etsimme S-Business Oy:lle Helsingin Vallilaan positiivisen asenteen omaavaa myynnillistä asiakasneuvojaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen.
Asiakasneuvojan tehtävä on palvella yritysasiakkaita puhelimitse ja sähköpostitse. Lisäksi työhön sisältyy muita asiakaspalvelutiimin tehtäviä, kuten hakemusten käsittelyä. Toimit myös vahvassa yhteistyössä myynnin kanssa ja myynnilliset tehtävät kuuluvat työnkuvaan, mm. soitot nykyisille ja uusille asiakkaille. Olet aidosti kiinnostunut ihmisistä ja haluat aina löytää parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaalle.  Toivomme sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä, oma-aloitteisuutta, aktiivisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Tehtävässä menestyminen vaatii sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista, hyviä yhteistyö- ja kommunikointitaitoja sekä oppimishalukkuutta. Kokemuksen myynnillisestä asiakaspalvelusta sekä hyvät IT-taidot katsomme eduksi. 
Tarjoammetilaisuuden päästä osaksi innovatiivista liiketoimintaa ja kehittyvää tiimiä. 
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislalla Janica Weintraub, puh. 043 8200 512 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi 
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 29.4.2019 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi