Myymäläpäällikkö, VeroModa/Jack&Jones, Hämeenlinna
StaffPoint

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 24.4.2021
Onko sinulla intohimo myyntityöhön ja rakastat muotia? Osaatko johtaa tiimiä niin, että myymälänne asiakkaat saavat aina parhaan mahdollisen palvelukokemuksen? Haluatko tulla osaksi vahvaa ja nopeasti kehittyvää kansainvälistä yritystä ja brändiä? Etsimme juuri sinua!

Haemme Hämeenlinnan VERO MODA ja JACK&JONES -liikkeeseen

MYYMÄLÄPÄÄLLIKKÖÄ

Myymäläpäällikkönä olet kokonaisvastuussa VERO MODA ja JACK&JONES Hämeenlinnan myymälästä. Vastaat myymälän tuloksesta, myynnistä sekä henkilökunnasta kokonaisuudessaan. Henkilökunnan kouluttaminen on yksi avaintehtävistäsi myymäläpäällikön työssä. Myymäläpäällikkönä mahdollistat myymälän ja tiimin jatkuvan kasvun ja kehityksen, sekä turvaat asiakkaille parhaan ostokokemuksen. Nämä em. asiat toimivat keskeisinä työssäsi suoriutumisen kriteereinä.

Olet etsimämme henkilö, jos olet idearikas ja aktiivinen tekijä, jolla langat pysyvät käsissä kiireessäkin. Haluat johtaa myymälääsi kuin se olisi omasi ja näin päästä positiivisiin tuloksiin yhdessä tiimisi kanssa. Ongelmien etsimisen sijasta, Sinusta näkyy ratkaisukeskeinen toimintatapa ja osaat motivoida tiimin suoriutumaan sen parhaimmalla tasolla.

Vahvan myyntitaitosi ja asiakaspalveluosaamisen lisäksi Sinulta löytyy aito halu henkilökunnan kouluttamiseen ja kehittämiseen. Osaat innostaa ja olla esimerkkinä muille tiimin jäsenille. KPI-luvut ja niiden käyttäminen päivittäisessä työssä ovat Sinulle tuttuja juttuja ja olet tottunut käyttämään erilaisia liiketoiminnan raportteja työsi tukena. Olet jatkuvasti tietoinen tavoitteista ja osaat asettaa innostavia ja konkreettisia myyntitavoitteita. Sosiaalinen media on Sinulle luonteva työväline ja kykenet hyödyntämään innovatiivisesti sen tuomat edut myymäläsi menestymisen tukena. Työssäsi tarvitset myös englannin kieltä ja perustoimisto-ohjelmaosaamista.

Työ on määräaikainen sijaisuus alkaen 21.6.2021 ja jatkuen 30.4.2022 asti. Työtunteja on 37,5h/vko. Työsuhde solmitaan StaffPointin kanssa.


Edellytämme sinulta

Intohimoa asiakaspalvelua ja myyntityötä kohtaan
Kiinnostusta muotiin ja uusimpiin trendeihin
Erinomaisia tiiminjohtamistaitoja ja halua jatkuvasti kehittää henkilökuntaasi
Kunnianhimoista ja tuloshakuista otetta myymälän johtamiseen
Kykyä asettaa sekä itsellesi että henkilökunnallesi motivoivia tavoitteita


Tarjoamme sinulle

Nuorekkaan ja dynaamisen työympäristön
Tilaisuuden kehittää ammatillista osaamistasi ammattitaitoisen taustaorganisaation tukemana
Vastuullisen, haasteellisen ja mielenkiintoisen työn muodin näköalapaikalla
Takuun sekä ammatilliselle että henkilökohtaiselle kehitykselle
Mahdollisuudet edetä ketjussa - vain sinä asetat oman kasvusi rajat
Asema kansainvälisessä vähittäiskauppaketjussa, jolla on vakaa taloudellinen perusta
Houkuttelevat henkilökunta-alennukset BESTSELLER-tuotemerkeille


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä CV hakemukseesi. Meille on erittäin tärkeä tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.

Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastatteluina, joihin kutsut toimitetaan jatkoon valituille henkilöille sähköpostitse. Tarkkailethan siis sähköpostiasi!


Lisätietoja

Sanna Halmekangas
Rekrytointikonsultti
StaffPoint Oy, Satamakatu 22, 20100 TURKU
+3584578815638
sanna.halmekangas@staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1448602
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Kaupan ala
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 12.5.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Hämeenlinna