(Poistunut julkaisusta)

Myymälänhoitaja/Back Office-tehtävät - Kerava
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.11.2019


Etsimme asiakkaallemme asiakaspalveluhenkistä myymälänhoitajaa Keravalle. Työssä yhdistyy sekä myymälänhoito että Back Office- tehtävät. Asiakkaamme myy henkilösuojaimia, työvaatteita ja työtarvikkeita yritysasiakkaille. Työsuhde aloitetaan kuuden kuukauden määräaikaisella sopimuksella Eilakaislan kautta ja jatkon mahdollisuus tarkentuu myöhemmin. Työtunteja on arviolta tarjolla noin 24-30h/viikko, mutta asiakkaamme toiminnan kasvaessa on mahdollisuus laajentaa myös työtuntien määrää työntekijän niin toivoessa. Työt voidaan aloittaa heti, kun sopiva henkilö on löytynyt. Voisiko tämä olla sinulle uusi askel urallasi?

Tehtävänkuvaus

Myymälänhoitajana vastaat asiakkaiden palvelusta, tilausten kirjaamisesta sekä autat asiakastamme laskutuksessa. Asiakkaallamme on myymälän lisäksi verkkokauppa, jota myymälänhoitajana pääset hallinnoimaan ja päivittämään. Myymälän pienimuotoinen somistus ja tuotteiden hinnoittelu on myös myymälänhoitajan vastuulla. 

Sinulta toivomme

  • oma-aloitteista ja proaktiivista työotetta
  • asiakaspalveluhenkisyyttä
  • tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä 
  • aiempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä
  • suomen kielen ja englannin kielen sujuvaa suullista ja kirjallista osaamista
  • kaupallinen koulutus katsotaan eduksesi

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä vaihtuvien tehtävien parissa, palvella asiakkaita innolla niin kasvotusten kuin verkossa ja kehittymään yhdessä yrityksen kanssa. Pääset aidosti vaikuttamaan työtehtäviin- ja tunteihisi.

Lisätietoja hakuun liittyen

Hakuprosessista vastaa Eilakaislalla Riikka Virtanen. Riikan tavoitat arkisin mahdollisia lisäkysymyksiä varten numerosta 030 6090 547 tai sähköpostitse riikka.virtanen@eilakaisla.fi  Mikäli tunnistit itsesi, lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa.